Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ängla är bedårande söt. Bästa medhjälparen när jag i fredags rensade rabatter...

[URL=http://s115.photobucket.com/user/Lizzie_63/media/20170505_110627.jpg.html][/URL]

I morse så var det första gången som båda öronen stod upp - så nu är schäferöronen på gång :love:

[URL=http://s115.photobucket.com/user/Lizzie_63/media/Aumlngla.jpg.html][/URL]

Igår var några kompisar här och hälsade på. Självklart charmade lilla Ängla hela gänget. Dessutom fick hon lite presenter i form av mer leksaker - vilka uppskattades och hur länge de överlever är en annan sak :D

/Lizzie
 
Ängla är bedårande söt. Bästa medhjälparen när jag i fredags rensade rabatter...



I morse så var det första gången som båda öronen stod upp - så nu är schäferöronen på gång :love:



Igår var några kompisar här och hälsade på. Självklart charmade lilla Ängla hela gänget. Dessutom fick hon lite presenter i form av mer leksaker - vilka uppskattades och hur länge de överlever är en annan sak :D

/Lizzie
Finns det något mer bedårande än schävappöron?
 
Det gick inte att ladda upp mer än en bild får försöka i morgon igen .
Men här är en bild på Leo en blandras av Shih tzu och pomeranien.Han är alldrig still då jag försöker fota honom
IMG_20170430_121101.jpg
 
@skerper Det där är ingen hund,bara en större damtuss :p
Men söt ändå.
Jo jag vet .Har alltid gillat stövare och velat ha större hundar men tycker den här känns perfekt i storlek då vi inte skulle ha en jakthund .Helt hanterbar och smidig att ut och gå med då den håller dig intill fötterna .Blir mer och mer förtjust i den för var dag .och så tar den inte så stor plats i sängen som stövaren jag hade .När han sträckte på benen så hamnade jag på golvet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: Nordthor
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 659
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 907
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 062
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp