Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkade bli något fel.. Här är han 😍
 

Bifogade filer

  • received_10155198544912693.jpeg
    received_10155198544912693.jpeg
    161,9 KB · Visningar: 56
Nu är det bara tre veckor kvar. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig om namnet. :confused::confused: Hittar inget som känns klockrent.
Förslag? Borderterrier, tik.
 
Nu är det bara tre veckor kvar. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig om namnet. :confused::confused: Hittar inget som känns klockrent.
Förslag? Borderterrier, tik.

Skriv i Stora namntråden vetja, eller skrolla igenom tråden om du har tid över. Finns massor av spännande där :D
 
Tillbaks på ruta ett här, tiken jag hade hoppats på valp ifrån visade sig vara tom. :( Uppfödaren ska göra ett nytt försök med en annan tik senare i år men leveranstiden kommer inte alls att passa in i min planering då, så jag får se mig om efter någon annan intressant kull. Och/eller kolla på andra raser, men det är inte så många som både passar in på mina krav och faktiskt tilltalar mig, så det känns svårt... :cautious:
 
Tillbaks på ruta ett här, tiken jag hade hoppats på valp ifrån visade sig vara tom. :( Uppfödaren ska göra ett nytt försök med en annan tik senare i år men leveranstiden kommer inte alls att passa in i min planering då, så jag får se mig om efter någon annan intressant kull. Och/eller kolla på andra raser, men det är inte så många som både passar in på mina krav och faktiskt tilltalar mig, så det känns svårt... :cautious:

Nej vad tråkigt!
😕
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 538
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 481
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
238
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 635
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Det här med klädsel
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Magsår eller kolik?
  • Vi som letar häst II
  • Hovelände

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp