Varför jag aldrig mer lämnar ut min häst på foder!!

Sv: Varför jag aldrig mer lämnar ut min häst på foder!!

Ja men precis och i den här situationen har de 2 personerna tråden handlar om väldigt olika syn på vad som verkligen hänt och sagts.
Om jag läst denna tråd och inte visste ngn bakgrund så skulle jag nog också reagera annorlunda. Men eftersom att jag fått höra en helt annan historia av flera av de inblandade personerna bildar jag min uppfattning på det.

Oavsett så är ju det viktiga att alla är nöjda och glada åt de hästar och situationen de har nu.

du bildar din uppfattning av vad som hänt av de du hört från henne och hennes pappa, känner du dig verkligen säker på att det är rätt version du har fått?
Det finns nämligen ganska många fler personer som garanterat har en version som överensstämmer med min.
Men jag kan förstå dig, att du väljer att lita på vad hon sagt, du sålt en häst till henne.
Däermot blir jag inte ett dugg förvånad om du en dag kommer på att "hey vänta lite, undrar om inte hon den där "barnsliga" kanske hade rätt ändå"
Jag säger inte att hon är en dålig person, jag säger bara att hon har en dålig uppfostran och beteende gentemot andra. Men det är nog inte hennes fel.
Hade hon bara varit vuxen nog att ringa upp mig och varit ärlig hade jag accepterat det. Men som hon agerat, anser jag vara oacceptabelt för en person som faktiskt är 20 år.
Och eftersom ingen talar om vad jag nu skulle ha gjort som är så elakt och fel, så har jag ju spekulerat fritt utefter de fakta jag som varit med mitt i allt hela tiden, har.
Men
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 034
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 471
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 450
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 680
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp