Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Jag vill så himla gärna byta nick. Ogillar det skarpt. Men att offra alla inlägg ligger långt inne.

...........................................

Eller det är inte antalet inlägg så mycket som reg. datumet
 
Senast ändrad:
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Nr 4444! :banana: Jag hade ju också ett annat nick förut, men det har jag inte använt sen jag skapade det här. Minns inte ens hur många inlägg jag hade med det. 3000 kanske. Måste kolla, för nu blev jag nyfiken! :D
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Men du kan väl bara byta namn? Det är ju flera som gjort det och behållit alla inlägg. :idea: Man skickar pm till Gunnar tror jag.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Jag tror att jag också har haft ett annat nick förut men jag kommer inte ihåg vad det va ens :o
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Kan man? Jag trodde att de som bytte skaffa en ny användare. O även jag har haft en annan användare innan denna. Svartfot var en anonymitetsanvändare men jag hade glömt bort lösenordet till min ”riktiga” så denna fick hänga kvar.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Precis, du kan byta nick men ha kvar samma användare :)

Kl
Tjocky är hopplös på så sätt att han ska tvätta en hela tiden. Just nu mina bara ben, kittlas! Kärleksförklaring eller är jag verkligen så smutsig..?
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Jag hade ett annat Nick förut, redan på stallet tiden. Men så en dag så kom jag inte ihåg lösenordet och så gick det några månader och jag glömde bort nicket.... :o
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 729
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp