Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Du har ju redan hand om trådstartandet och secret santa..lika bra att du fortsätter. Du gör ju det så bra :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Haha! Snart har jag 4444 st inlägg, i princip enbart i vårmammetrådarna. Skapade nicket samma dag jag plussade med Vilgot. :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Oj, är han redan 20 dagar lille Albin! Känns som han kom för bara ett par dagar sen :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Oj, är han redan 20 dagar lille Albin! Känns som han kom för bara ett par dagar sen :)

Instämmer! Att dagarna kan rulla på så fort bara bebisen behagar komma ut medans när den ligger i magen så sniglar sig tiden fram. :)

Btw tråkigt med minus men positivt att tantröd inte kommit än iaf. Jag håller tummarna! :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Fyller på med lite inlägg :D

Men jesus 4444 inlägg! Och jag tycker jag skriver en del är inte ens i närheten, och då har jag haft mitt nick långt innan jag fick för mig att bli på smällen.
Hade förvisso ett annat nick under ett par år, men eftersom jag inte ville ha det namnet längre och det inte gick byta så skaffade jag ett nytt. Men det va kanske bara 500 inlägg eller nåt.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 :heart

Esther blir 2 månader på torsdag :eek: Just nu ligger hon och har magknip i soffan bredvid mig. Alla andra sover och såfort hon kommit till ro ska jag med försöka sova. Kan kanske tom få sova bredvid sambon några timmar innan något barn vaknar ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 730
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp