Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Paddington har visst glömt att hon uppfunnit en alkemist också!
haha, ja det hade jag faktiskt glömt :o:p

Här kommer beskrivningen jag hade på den:
Alkemisten har genom sin tillgång till De vises sten möjlighet att förvandla alla oädla metaller till guld. Så då är det väl inte så konstigt att alkemisten även har förmågan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen (gäller även demonen). Omvandlingen kan ske när som helst alkemisten PM:ar LL. Dessutom är de vises sten botande mot allehanda krämpor och sjukdomar och ger även viss odödlighet. Alkemisten står därför emot både ulvattacker och demonen, dock ett svärd i hjärtat (lynchning) kan alkemisten inte klara sig ifrån.
 
@Niyama om du inte hittat Myrtens nattvakt:

Nattvakten (ny roll) – ficktjuvens fasa! Om ficktjuven försöker stjäla från nattvakten åker tjuven dit! Nattvakten får då veta tjuvens identitet och vad hen har stulit tidigare, men inte från vem. Överlever också en ulvattack.
 
@Niyama om du inte hittat Myrtens nattvakt:

Nattvakten (ny roll) – ficktjuvens fasa! Om ficktjuven försöker stjäla från nattvakten åker tjuven dit! Nattvakten får då veta tjuvens identitet och vad hen har stulit tidigare, men inte från vem. Överlever också en ulvattack.

Tack! Den kanske bör ligga under ficktjuven och inte i alfabetisk ordning? För den är ju endast aktuell om ficktjuven är med?
 
Vem var det på tur sen att vara LL? Jag börjar bli lite sur på mig själv att jag fick för mig att jag nog skulle stå över en lek... Och jag vill spela med @Monstermom igen!! :D Även om hon trodde att jag lilla goda jag var ond... :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 242
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 040
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp