Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Boblolacockoksosmomtothohfofarormom - Dodu äror enon momycockoketot sosjojukok momänonnonisoskoka!:rofl::love:

Momenon omom @qoquarortoterorfofevoveror soskokrorivoveror popå rorövovarorsospoproråkok hoharor jojagog kokanonsoskoke cochohanonsos atottot loläsosa hohenonnonesos inomlolägogog!:idea:

Efter en annan annan tråd blev jag sugen på att återuppliva barndomen och ha en lek på Windy-tema.:D
Trororor atottot dodu momisossosadode nonågogrora bobokoksostotävoveror i qoquarortoterorfofororevoveror... Eller qoquarortoteror4evoveror (hur gör man med siffror??)

Jag kommer INTE leka i den leken @Blacksmithfarm. :rofl: Jag har det nog kämpigt med att läsa vanlig textmassa. Även om min hjärna snabbt översätter från rövarspråket. :p
Jojagog lolovovadode joju atottot övoversosätottota mominona inonlolägoggog...

jojagog totyckokeror atottot dodetot roräckokeror omom RORÖSOSTOT-inonlolägoggogenon äror popå rorlvovarorsospoproråkoketot, momenon dodetot bobloliror sosvovårortot atottot rorösostota i sosisostota mominonutotenon.......
:angel:
Hohahoha (:D) Joja, dodetot äror etottot sosätottot atottot totacockoklola dodetot fofenonomomenonetot...

Läsa? Den största utmaningen blir väl att skriva. Gärna från telefonen vilket blir den slutgiltiga hämnden på autocorrect!
Dodagogenonsos gogapopsoskokroratottot.:rofl::rofl::rofl:
 
@Boblolacockoksosmomtothohfofarormom - Dodu äror enon momycockoketot sosjojukok momänonnonisoskoka!:rofl::love:

Momenon omom @qoquarortoterorfofevoveror soskokrorivoveror popå rorövovarorsospoproråkok hoharor jojagog kokanonsoskoke cochohanonsos atottot loläsosa hohenonnonesos inomlolägogog!:idea:

Efter en annan annan tråd blev jag sugen på att återuppliva barndomen och ha en lek på Windy-tema.:D
:sneaky:
Vovaror inontote sosäkokeror popå dodetot:p
10000 totecockokenon kokomommomeror inontote roräcockoka lolånongogt :D
 
jojagog totyckokeror atottot dodetot roräckokeror omom RORÖSOSTOT-inonlolägoggogenon äror popå rorlvovarorsospoproråkoketot, momenon dodetot bobloliror sosvovårortot atottot rorösostota i sosisostota mominonutotenon.......
:angel:
momanon kokanon kokanososkoke totilollolåtota änondodrorinongogaror popå vovanonloligogtot spoproråkok?;)
Soså kakanonsoskoke ävovenon jojagog rorösostotaror i totidod :angel:
 
på vanlig hederlig svenska då ;)
idag har jag åkt närnare 80 mil och hämtat hem min hingst !:)
powie kommer nog i brunst till veckan eller senast till helgen så passade på nu när jag inte hade barnen att åka . Han har stått blick stilla hela vägen :love:
släppte ut honom i hagen som jag igår delade av på hälften med en gata emellan och hingstsäkert ( hoppas jag:cool: ) högt staket med 3 trådar - den högsta på ca 150 cm höjd
Alla tjejerna i andra hagen kom och var nyfikna - men ingen var brunstig ( det återstår att se om inte det ändrar sig fort nu ;) ) de flesta brunstade iofs rumt kristi himmelsfärd. Nåväl av de 5 ungtjejerna är det bara min Wilda som ska betäckas så de andra kan gått hålla på sig :D
Turmeric var inte heller intresserad av tjejerna utan ville bara äta gräs.
fantastiskt att ha honom hemma igen :bump:
Det var 2 år sedan han åkte och har bara träffat honom 2 ggr sedan dess....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 506
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 315
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 056
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 838
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp