Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: @Niyama - med slappa regler och fokus på att det ska vara en lek
1. cirkus (kände mig genast (ut)manad)
2. hemlig - lite beroende på när leken börjar, har flera kvällspass närmaste veckan
3.karamelldrottningen -livrädd men med Niyama som lekledare och betoning på lek så testar jag efter lång paus.
4. Lenis (inte sista veckan i september dock)
5. _CorpseBride_ - Skriver upp mig även om jag är kass på varulvslekar och det var länge sen!
6.qitis
7.
8.
9.
10.

verkar kul med lekar - så provar att delta (har lekt lite på andra forum i liknande saker så ska nog hänga med i hur det funkar :D)
 
LL: @Niyama - med slappa regler och fokus på att det ska vara en lek
1. cirkus (kände mig genast (ut)manad)
2. hemlig - lite beroende på när leken börjar, har flera kvällspass närmaste veckan
3.karamelldrottningen -livrädd men med Niyama som lekledare och betoning på lek så testar jag efter lång paus.
4. Lenis (inte sista veckan i september dock)
5. _CorpseBride_ - Skriver upp mig även om jag är kass på varulvslekar och det var länge sen!
6.
7.
8.
9.
10.

Som ni kanske ser så har "quarter4ever" gått i graven och heter numera Intejag
Personliga skäl bakom det och tas på PM om någon undrar
Stryker därför quarter4ever från anmälningslistan och sätter inte heller upp namnet Intejag som ersatt quarter4ever pga att detta kontot lämnar bukefalos nu som aktivt skrivande nick

Jättesynd att det behövt bli så och det beror inte på några här på forumet eller lekarna utan andra privata skäl
Gillar er alla som leker :heart

Ta hand om dig! :heart
Du kommer vara saknad.
 
LL: @Niyama - med slappa regler och fokus på att det ska vara en lek
1. cirkus (kände mig genast (ut)manad)
2. hemlig - lite beroende på när leken börjar, har flera kvällspass närmaste veckan
3.karamelldrottningen -livrädd men med Niyama som lekledare och betoning på lek så testar jag efter lång paus.
4. Lenis (inte sista veckan i september dock)
5. _CorpseBride_ - Skriver upp mig även om jag är kass på varulvslekar och det var länge sen!
6. glömmerallt
7.
8.
9.
10.
 
LL: @Niyama - med slappa regler och fokus på att det ska vara en lek
1. cirkus (kände mig genast (ut)manad)
2. hemlig - lite beroende på när leken börjar, har flera kvällspass närmaste veckan
3.karamelldrottningen -livrädd men med Niyama som lekledare och betoning på lek så testar jag efter lång paus.
4. Lenis (inte sista veckan i september dock)
5. _CorpseBride_ - Skriver upp mig även om jag är kass på varulvslekar och det var länge sen!
6.qitis
7. glömmerallt
8.
9.
10.

ordnar in mig på listan igen
@glömmerallt :p
 
LL: @Niyama - med slappa regler och fokus på att det ska vara en lek
1. cirkus (kände mig genast (ut)manad)
2. @hemlig - lite beroende på när leken börjar, har flera kvällspass närmaste veckan
3. @karamelldrottningen -livrädd men med Niyama som lekledare och betoning på lek så testar jag efter lång paus.
4. @Lenis (inte sista veckan i september dock)
5. @_CorpseBride_ - Skriver upp mig även om jag är kass på varulvslekar och det var länge sen!
6. @qitis
7. @glömmerallt
8. Hedinn
9.
10.

Testar att tagga lite då och se vad som händer :D Några lär väl få notiser i alla fall...
 
Jag är sugen men avvaktar, har lite besök till veckan och de dagarna går det inte! Nån kanske kan tagga när det närmar sig lekstart :)
 
LL: @Niyama - med slappa regler och fokus på att det ska vara en lek
1. cirkus (kände mig genast (ut)manad)
2. @hemlig - lite beroende på när leken börjar, har flera kvällspass närmaste veckan
3. @karamelldrottningen -livrädd men med Niyama som lekledare och betoning på lek så testar jag efter lång paus.
4. @Lenis (inte sista veckan i september dock)
5. @_CorpseBride_ - Skriver upp mig även om jag är kass på varulvslekar och det var länge sen!
6. @qitis
7. @glömmerallt
8. Hedinn
9. LenaH (eftersom hästen går på jullov nästa vecka :))
10.
 
Jag är på beroende på när, och då med önskemål om a) förståelse för mammaskalle och aktivitet beroende på bebishumör och b) hyfsat sen DL så jag hinner teoria när knodden är nattad:angel:
Leksugen nu måste jag säga! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 365
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp