Vem blir nya ICA-Stig?

sussisus

Trådstartare
Klockan 21 ikväll avslöjas vem som är den nya ICA-Stig.
Vem tror ni att det är?

Jag kan själv inte ens gissa.
Tar de någon som liknar Hans Mosesson eller någon helt annan personlighet?
 
Fast det behöver ju inte betyda annan personlighet. Det skulle vara lite befriande med en ung kvinna som bossar som Ica-Stig....

hahaha - nej det var inte så jag menade.... bara att de byter ut honom mot en kvinna. Hur hon kommer att vara får framtiden utvisa. Alla vet väl att saker och ting förändras när man får en ny chef? ;)
 
Var får man reda på det förresten? ska reklamen gå på tv då eller är det på hemsidan? :bump:

Detta får man ju baA inte missa!! :laugh: (/ Dag-Otto)
 
Det blev Loa Falkman.
Bra val? Dåligt val?

Han lär nog inte bli kvar lika länge som sin företrädare, han har ju annat att syssla med.
 
Lite läskigt - just som de frös bilden så sjöng Simple Minds strofen Frozen in time (i låten Broken Glass Park) :nailbiting::D
 
Nej men åh så tråkigt. Hur kunde jag läsa så fel? Jag kunde satt en peng på att det skulle vara en kvinna.
Loa kan dock inte bli långvarig. Han kan ju andra saker också, menar jag.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 531
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 204
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 082
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp