Vem har gjort detta?

Grävling, finns den i Norrbotten??
Jag tror fortfarande på en ung Nalle. Det borde finnas spillning i närheten också, tänker jag. TS, du kanske kan gå tillbaka och leta: ;)
Hackspetten kan också göra stor åverkan, men knappast SÅ mycket som här; detta ser dessutom ut som riv-och-slit med starka klor (omän av storlekn mindre...) En ung björn som just kommit ur idet är nog rätt hungrig.....
 
250px-European_Badger_area.png
Utbredning europeisk grävling
 
Han tänker nog på Spillkråka. De kan flisa på rätt bra :)

(och det är en hackspett trots namnet, massiv sådan).
 
Men är det klomärken? Borde inte ränderna vara mera jämna bredvid varandra då och inte en och en som det mest ser ut på bilden?
 
Men är det klomärken? Borde inte ränderna vara mera jämna bredvid varandra då och inte en och en som det mest ser ut på bilden?

Det är därför jag fogar mig efter @Kethets inlägg. En fågel har ju inte lika många tår (två fram och två bak på en hackspett?) och dessutom lite glest mellan tårna och kan ge lite mer oregelbundna streck.

Men en hackspett har ju ändå klor.
 
Grävling, finns den i Norrbotten??
Jag tror fortfarande på en ung Nalle. Det borde finnas spillning i närheten också, tänker jag. TS, du kanske kan gå tillbaka och leta: ;)
Hackspetten kan också göra stor åverkan, men knappast SÅ mycket som här; detta ser dessutom ut som riv-och-slit med starka klor (omän av storlekn mindre...) En ung björn som just kommit ur idet är nog rätt hungrig.....
Grävling finns så en sån kanske det kan vara.
Ja ja har faktiskt tänkt tanken att gå tillbaka och söka skit :D
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 975
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: WBanna
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 128
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 498
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp