Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina hästar ser ut som ufon! Eksemsäsongen är här...
IMG_20180511_180523.jpg
 
Fått en fruktansvärt negativ chock. Sitter helt lamslagen, skakar och mår illa. Just nu känns det som jag vill ta katten och göra slut på allt.
 

Vill inte ta det offentligt, men just nu känns det bara helt chockartat. Det värsta är att jag inte kan göra något förrän efter helgen. Så jag måste gå och ha panik tills dess. Eftersom jag allmänt inte haft det strålande så, nja, just nu finns det väl vissa tankar som inte borde finnas.
 
Vill inte ta det offentligt, men just nu känns det bara helt chockartat. Det värsta är att jag inte kan göra något förrän efter helgen. Så jag måste gå och ha panik tills dess. Eftersom jag allmänt inte haft det strålande så, nja, just nu finns det väl vissa tankar som inte borde finnas.
Stor kram och var rädd om dig! :heart
 
Försöker leta efter roliga saker att göra vinyltryck av. Men vet inte... Sparat några "trädgårdsmotiv" typ "leave space in your garden for the fairies to dance" och sånt. Tanken är väl tygkassar. Men jag vet inte.. Borde väl ta mig hemåt också, men det är najs med internet :meh:
 
Skaffade en rosa spårlina till Leo som var 15 meter lång .Han fullständigt älskade den så efter 2 minuter var det bara 2 dm som satt fast vid hunden .Fick ta den gamla istället .Blev en promenad på 5 km idag och vi fick se hästar i en hagen och där blev han sittandes i 20 minuter och kollade på dom och när vi började närma oss hemma så hade en granne party och hans tre hundar sprang på gräsmattan och lekte .Där gick 10 minuter till när han slog ner rumpan direkt och ibland ståendes på bakbenen för att se bättre .Nästan hemma så gick vi ner till älven och där hittade han antagligen rävskit som jag inte han ta ifrån honom så nu blir det inget slickande på ett tag .Åskan har hållit sig borta förutom lite muller långt borta
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 026
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 862
Senast: Migo
·
  • Låst
Trädgård & Växter Vi odlar vidare... det är slutspurt hos många handelsträdgårdar nu så det går att fynda. Själv är jag som vanligt inte nöjd med att jag...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
12 962
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp