Bukefalos 28 år!

VInklar/samling

Sv: VInklar/samling

Varför i hela fridens dar skulle jag vilja lägga ner tid och energi på något så meningslöst och tråkigt?
 
Sv: VInklar/samling

Nej precis men anklaga mig för det har du tid med, men att leta upp några fakta är uppenbarligen oväsentligt.

Seriöst hörru :crazy:
 
Sv: VInklar/samling

fio skrev:
Nej precis men anklaga mig för det har du tid med, men att leta upp några fakta är uppenbarligen oväsentligt.

Seriöst hörru :crazy:

Jag tolkar detta som att du anser mig vara oseriös. Så ytterst tråkigt.
 
Sv: Re: VInklar/samling

Jag svarar bara map att ditt första inlägg till mig. Det lät som du trodde att jag ansåg att alla var tvungna att rida perfekt och att du verkar fortfarande tror det (lätt med missuppfattnigar på nätet). Eftersom jag inte anser det så kände jag att jag behövde förtydliga min åsikt i frågan.
Ledsen sedan att vi råkade dela åsikt, kan ta tillbaka om du vill vara ensam om din åsikt. :p ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Re: VInklar/samling

Levade Horse show tyckte jag var mycket inspirerande, musiken och koreografin var tilltalande och det var skoj att se en så blandad uppvisning. Klart en frisk fläkt ! :)
 
Sv: Re: VInklar/samling

Vad roligt att höra!
På tal om musik så ska jag försöka hitta någon kyl- och fukt-tålig liten radio eller dyl. Det är så tråkigt att rida på ridbanan utan inspirerande musik sedan när mörkret kommer. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 317
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 507
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 516
Senast: Jadzia
·
Hästmänniskan Kände att jag inte ville kapa Vi som letar häst-tråden nåt mer till mina spiltfunderingar och samtidigt fortsätta prata om dem...
2
Svar
33
· Visningar
4 177
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp