Vinterföräldrar 2015- 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hemlig
Ja ibland undrar jag om det är jordens undergång när han slagit lilltån. :meh: Nä, men är han sjuk på riktigt så är han och då brukar då alltid jag ta hand om honom. Fråga om han vill ha te, om jag ska köpa halstabletter osv. Så som en annan vill bli bemött. Dock har jag aldrig varit sjuk alla de år vi varit tillsammans så han har aldrig behövt återgälda det. Men nu när jag knappt kan resa mig upp för att fogar och mage är bråkiga så säger han plötsligt inte ett knyst. Behöver jag hjälp får jag uttryckligen be om det. Det kan jag bli så less på! Hur kan lite halsont göra sån skillnad? Jaja. Får väl vara glad att det här kom nu och inte sen när man har en liten att ta hand om också... Han har varit så himla underbar hela graviditeten, men som sagt så tog visst den här hemska förkylningen halvt död på honom så då betydde mina bekymmer ingenting längre. :meh:

//Gnällfia
 
Tråden har nått de magiska 2000 inlägg så jag låser här med tråden och ni får känna er fria att starta en ny! :D Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 936
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok 1 oktober 2021, skrev jag på att jag mottagit uppsägning med 12 månaders betald uppsägningstid HEMMA, då arbetsgivaren "inte hade...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: IngelaH
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
510
Senast: Mineur
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp