Vitt fält under inlägg

TheRedLightning

Trådstartare
Jag undrar vad den här vita är under inlägg, har sett det i flera trådar, oftast blir det efter trådskaparens post och även ibland mitt inne i tråden. Tycker det stör lite att läsa flödet, har inte haft problem med det tidigare, gissar att det dök upp efter någon uppdatering här.
Är det andra som fått detta också?
12165668_1109663235731188_758513919_n.jpg
 
Om du ser till att sluta blockera annonsbanners så lär det nog försvinna och fyllas upp av en banner.
Ibland kanske en banner inte visas av annat skäl och då kan det också se ut på detta sätt.
 
Om du ser till att sluta blockera annonsbanners så lär det nog försvinna och fyllas upp av en banner.
Ibland kanske en banner inte visas av annat skäl och då kan det också se ut på detta sätt.
Fast det var inte så innan, trots att jag haft Adblock hela tiden, därför jag tycker det är lite skumt att det kommit nu.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 362
Senast: cili
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 994
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 673
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp