Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

Dags att damma av en gammal tråd. Hur många är det som har snö?
 
Sv: Western-tjatter 2

Klistrigt, j*kla elände är det här:mad:...byggde styltor som skyskrapor när jag skulle longera Lilly så jag fick ge upp den biten:cool:
 
Sv: Western-tjatter 2

Har tydligen snöat i Västerås i dag typ 2 dm. Tidaholm har snö Olofstöm har snö. Men inte vi hahaha......
 
Sv: Western-tjatter 2

Inget kvar här heller nu. Syrran och jag ska passa på att skritta ut i skogen nu när det är mjukt, kanske lite trav också.

Håll i er nu alla...flyttplanerna norrut fortskrider. Ser ut som om Söderhamn snart nog kommer att få nya invånare:p...det är dit vi planerar att dra oss iallafall;)
 
Sv: Western-tjatter 2

Jag har tråkigt... läser lite ur moseböckerna....

§21 Ni skall inte äta ett självdött djur. Ge det att äta till invandraren i dina städer eller sälj det till en utlänning. Ty du är ett folk som är helgat åt Herren, din Gud.(3dje moseboken)

"Andra Mosebok 21:15 Den som slår sin far eller mor skall straffas med döden."

humhum....

jag har för tråkigt just nu!!!
 
Sv: Western-tjatter 2

Stackars dig , läsa bibeln. Men den kan vara nyttig. Kain slog ihjäl abel och blev för visad av gud ut ur paradiset. Han gick till landet Not o där tog han sig en hustru......????? Kain o Abel var Adam o Evas söner. De var de första människorna på jorden, var i hela friden kommer de ndara ifrån, jag bara undrar?
 
Sv: Western-tjatter 2

Stackars dig , läsa bibeln. Men den kan vara nyttig. Kain slog ihjäl abel och blev för visad av gud ut ur paradiset. Han gick till landet Not o där tog han sig en hustru......????? Kain o Abel var Adam o Evas söner. De var de första människorna på jorden, var i hela friden kommer de ndara ifrån, jag bara undrar?

jag har faktiskt också undrat vart han hittade sin fru!!!!

shit jag har ju problem.. borde plugga istället för att läsa skit :crazy:
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
478
· Visningar
12 274
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: WBanna
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp