Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Costco ska öppna i Täby nästa år och jag är otroligt nyfiken på vad den butiken kommer ha att erbjuda. Konceptet med medlemsbutiker...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler Ibland när jag t ex ska döpa om mappar jag har på skrivbordet (med bilder i) eller slänga dem eller något annat, så kommer det upp en...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Attjoo
·
Skola & Jobb Det är ju ett ämne som kommer på tal lite då och då i TV och tidningar. Helt i ärlighetens namn har jag aldrig tagit reda på mer fakta...
2
Svar
27
· Visningar
3 551
Senast: Sol
·
Hemmet Jag vill se bilder från "Madickenhus", dvs de som har det där mysigt lite romantiska utseendet som i Astrid Lindgrens filmer. Både...
Svar
8
· Visningar
2 259
Senast: snurran
·
Kropp & Själ Då och då drabbas jag av en märklig åkomma som jag brukar kalla "löst ben" eftersom det liksom känns att benet "lossnar" i leden upp mot...
2
Svar
31
· Visningar
5 528
Senast: Miran
·
IT & mobiler \"Logga/banner\" Finns det någon som kan ge mig tips hur jag skall göra en "logga" eller "banner" till min hemsida? Jag har Photoshop...
Svar
6
· Visningar
930
Äldre Gör ni det? Jag kör på Essingeleden/E4 Uppsalavägen varje dag. Jag har i flera veckor funderat på varför det blinkas på mig strax innan...
24 25 26
Svar
510
· Visningar
23 349
Senast: Solis
·
Hemmet Har shoppat loss på Hem- & Villamässan för mer pengar än vad jag egentligen vill tänka på. :o "Impulsköpte" en ny spis, element och...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Konstig tråd kanske, men jag börjar bli lite less på mig själv att jag har en svindyr mobil, som jag enbart kollar Facebook och...
Svar
4
· Visningar
1 111
Senast: Idas
·
Äldre Hej! Jag skulle vilja ha tips på filmer att se. Filmen ska gärna: vara högst två timmar lång handla om något annat än parrelationer...
2
Svar
32
· Visningar
3 566
Senast: vtok
·
Mat Nu behöver jag era bästa tips! Min aptit har sagt tack och hej och flytt nånstans långt borta. Jag bara ORKAR INTE göra krånglig mat...
2
Svar
23
· Visningar
5 160
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Kan man på något sätt låsa ett word dokument så att det sen inte går att ändra i? (av annan person?) Tex jag skriver ett som jag...
Svar
5
· Visningar
3 256
Senast: tomten
·
IT & mobiler Våran dator vi har på jobbet är kontrollerad av ett lösenord och användarnamn. Nu har vi bytt lösen men kommer inte längre in i datorn...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: Bubben
·
Hemmet Sommartid sover jag gärna med öppen altandörr. Så pass öppen att katterna kan gå in och ut, så kanske 1,5-2 dm. Har pratat med...
Svar
17
· Visningar
4 393
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Visst finns det väl sajter där man kan ladda hem låtar och betala för det? Och i så fall är det väl lagligt? Tacksam för típs om...
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: Zaga
·
Kropp & Själ Jag misstänker att en person i min närhet dricker mer alkohol än vad som är bra. När hen är på besök hos mig tar hen ofta med en flaska...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: startpompe
·
Kropp & Själ Fick lagat en tand i lördags förmiddag. Eller de rensade ut ett stort hål och stoppade i någon tillfällig fyllning. Kommer inte ihåg så...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Jag är tydligen en konstig person som inte passar in. Hur "tar" man hand om Kufar på din arbetsplats? Jag vill inget hellre än att passa...
Svar
16
· Visningar
3 396
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till...
2
Svar
34
· Visningar
2 212
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Är detta ens möjligt? Min pv var med i en arbetsplatsolycka för 11 år sedan och var tvungen att sluta efter olyckan pga posttraumatisk...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp