Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Idag blev jag tvungen att kontakta jour läkaren pga magsmärtor från helvete. På plats tryckte han på magen och just vid gallan kändes...
Svar
17
· Visningar
4 267
Senast: Myssan
·
Kropp & Själ Hej. Behöver ta del av era erfarenheter angående blödande magsår. Var hos läkaren för ca 4 veckor sedan, Lämnade blodprover i samband...
Svar
16
· Visningar
2 877
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ När man inte orkar leva men egentligen inte vill dö? När man redan fått "hjälp, går på medicin och det enda man ändå önskar är att...
Svar
12
· Visningar
1 002
Kropp & Själ Ja, som det står i rubriken. Ni som är/har varit i förklimakteriet eller klimakteriet kan ni inte berätta lite om era symtom, både...
2 3
Svar
53
· Visningar
26 220
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ (sökte, men hittade inte vad jag letade efter, beach/vikttrådarna känner jag till!) Jag tänkte att vi kunde ha en tråd för oss som...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
16 595
Senast: cute_beast
·
Kropp & Själ Är det nån här som har själv eller en närstående med diagnosen Borderline? Jag har en massa frågor och funderingar om nån orkar svara...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Nu behöver jag lite bollplank och nej gravid är jag inte :-) I söndags hade jag ont i hela huvudet. Brukar inte ha det så ofta utan har...
Svar
8
· Visningar
4 527
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Koloskopi på fredag. Fram tills dess ska jag undvika fibrer, frön, bär och grönsaker med skal och kärnor. Inget fullkorn, ingen...
2
Svar
36
· Visningar
12 078
Kropp & Själ Hej borde kanske berätta lite om min hälsa som den är nu. Jag är inte alls lika trött som förut och mår bättre dock kan jag få mina...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag behöver råd. Min granne... Vad ska man säga? Jag är fan rädd för den mannen. Allt började med att en polare var här. Vi inväntade...
2
Svar
22
· Visningar
4 589
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Star Nutrition Soy-Pro utgår tydligen från sortimentet, ersättande produkt behöver hittas. Vegansk och utan skumma tillsatser. Sambon...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: kem
·
Kropp & Själ Vet ni vart man vänder sig för att garantera att barnen (olika pappor) får växa upp med sina pappor om jag skulle dö? Jag har inga...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 428
Kropp & Själ Gammal användare som väljer att vara anonym nu då dumheten slagit till rejält misstänker jag och har en del tokiga/pinsamma/korkade...
2
Svar
21
· Visningar
2 740
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Någon som gjort just det - d.v.s sagt upp kontakten med en förälder? Jag känner att jag börjar få nog nu och bägaren kommer snart att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 232
Senast: supersonic
·
Kropp & Själ Förra helgen var jag ut med en kompis. Jag har inte druckit alkohol på länge, men gjorde det då. Först drack jag 2,5 öl, och en stund...
Svar
19
· Visningar
1 619
Kropp & Själ Jag har ett ex. Som jag försökt vara vän med i flera år nu. Har aldrig haft något återfall från min sida. Har varit tydlig med att vi...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: kossankaj
·
Kropp & Själ Ursäkta för ett förmodligen långt och virrigt inlägg. Jag skrev i höstas om att jag mådde dåligt psykiskt vilket en del av er kanske...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 908
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Efter att jag fick en allergisk reaktion när jag färgade ögonbrynen hemma senast så har jag slutat med det (använde då Depends...
Svar
2
· Visningar
4 938
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Jag behöver en axelbandslös BH till klänningen som jag ska ha på bröllop senare i sommar och snubblade över detta (och ja jag har bott...
Svar
6
· Visningar
1 640
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ I måndags åkte jag av hästen, ramlade rakt bakåt och på ryggen. Var in på natten och kollades upp, både skiktröntgen och vanlig röntgen...
Svar
14
· Visningar
4 747
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp