Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ramlade av hästen i lördags, blev avbockad och landade på ryggen. Gjorde svinont och jag blev liggandes på hästägarens soffa ett tag...
2
Svar
37
· Visningar
3 402
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Vi trodde att vi fått vägglöss för ett par veckor sedan - det verkar vi tack och lov inte ha fått, men någonting fortsätter att bita...
2
Svar
27
· Visningar
9 977
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag har sökt lite bland trådarna men inte riktigt hittat svaret på mina frågor jag kör en egen tråd istället! Jag har förstått att man...
Svar
9
· Visningar
7 644
Kropp & Själ Efter att ha ätit kycklinglår insåg jag att det där med hel kyckling är ju jädrigt gott så jag slog till med en idag! Dock brukar jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 651
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Ska till Angered på utredning den 6 och 13 maj och jag har aldrig varit där. Är extremt stressad över att försöka dels hitta...
2
Svar
25
· Visningar
2 141
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig! Varje natt vaknar jag av att mitt linne, lakan, kuddar och täcke är genomblött. Tar jag med handen på mig...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Finns det någon mirakelkur mot nageltrång? Jag har på båda stortårna och jag tror det grundar sig i att jag går lite snett inåt med...
2
Svar
21
· Visningar
4 075
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Nu är det dags igen. En jobbig höst och vinter som förvånadsvärt nog har gått bra följs nu av våren och då slår eländet till. Jag har...
Svar
9
· Visningar
924
Senast: förvirrad
·
Kropp & Själ Jag ska försöka att fatta mig kort. Jag har två vänner (eller rättare sagt bekanta) som för ett tag sedan blev ett par. Killen i det...
Svar
17
· Visningar
1 783
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Är det fler här som "lider" av Hashimotos sjukdom (kronisk inflammation pa sköldkörteln)? Jag gör det och underfuktionen pa...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Är det någon mer som får svamp EFTER mensen? Jag har läst och googlat, men hittar bara där det står att man kan få före mens. Det...
Svar
12
· Visningar
3 811
Kropp & Själ Nu åker anonyma nicket fram... vet att några känner till vem jag är och en del kan säkert förstå det - snälla var tysta om det! Skapade...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 859
Senast: nattsvart
·
Kropp & Själ (ja, detta blir skrivet i frustration och affekt, så det kan bli både rörigt och oförståeligt!) Jag vet inte vart jag ska ta vägen, så...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 933
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Under veckorna så flyter allt på, jag är glad, positiv, men så kommer helgerna och jag är bara hemma och gör inget vettigt alls. Har...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 409
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag hittade 2,25% Somersby Blackberry på mataffären. Men finns de, eller något liknande, helt alkoholfria? Jag har blivit nykterist, men...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Mitt i allt allvarsamt som pågår här i världen så tänkte jag slänga in en mindre allvarsam förfrågan. Jag har alltid haft badkar, men...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 867
Senast: bollen__
·
Svar
1 558
· Visningar
103 209
Senast: Trollunge
·
  • Omröstning
Kropp & Själ Undrar hur vanligt det är med tandsten. Jag har aldrig haft det, är 37 år om det kan ha någon betydelse. :D
2
Svar
25
· Visningar
1 732
Senast: swemale
·
Kropp & Själ Har den senaste veckan varit väldigt stel i ena sidan av nacken/halsen och utåt mot samma sidas axel. "Muskelknölen" som sitter precis...
Svar
0
· Visningar
420
Kropp & Själ Ja vad ska man säga, detta börjar bli standard alltså.. Antingen har jag ont i halsen eller så börjar jag hosta.. Då brukar jag titta...
Svar
0
· Visningar
879
Senast: Myssan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp