Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är så trött på försvaret! De har någon träningssträcka över oss och jävlar vad de har kört senaste året, speciellt efter det i...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 394
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Anonymt nick och så vidare. Visste varken vad jag skulle ha för rubrik eller om den platsade i Relationer eller Kropp och själ men lade...
Svar
2
· Visningar
1 326
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Min tandläkare har infört nya rutiner och lagt vanliga årliga undersökningen att göras av tandhygienister. Är det vanligt? Och att man...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Jag skulle önska en objektiv analys av min livssituation och tips, kanske har någon känt likadant? Jag gnäller aldrig, ogillar när...
Svar
9
· Visningar
1 620
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Sist jag gjorde läpparna gjordes det med Juvederm kanske runt 2009. Jag gillade det pga det fanns bedövningskräm med och det satt länge...
Svar
18
· Visningar
2 596
Kropp & Själ Hur länge är det normalt att det gör ont utan att smärtan avtar? Min visdomstand (i underkäken) drogs ut i onsdags på eftermiddagen...
2
Svar
28
· Visningar
55 201
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Sen flera år (!) kliar det i omgångar(iaf varje dag) så jäkla mycket på ett ställe på min rygg. Det finns inget där, ingen prick...
2
Svar
23
· Visningar
48 184
Senast: cicciol
·
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
77 202
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kan jag ha blivit pollenallergiker helt plötsligt?? Den senaste tiden har jag haft problem med kliande/irriterande och rinnande ögon...
Svar
4
· Visningar
664
Kropp & Själ Ja, precis som rubriken lyder-hur viktigt är ett jobb? Om man är frivilligt arbetsfri, om man inte behöver jobba för ekonomin, hur...
58 59 60
Svar
1 191
· Visningar
53 887
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ En mycket nära vän ramlade igår och slog sig så pass illa att han bröt en kota i ryggen. Ingen större fara på taket, men det kommer ta...
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: Manza
·
Kropp & Själ Finns det en stegräknare som man bär som ett armband? Har en vanlig stegräknare men har man för det mesta mjukisbyxor så funkar det inte...
Svar
2
· Visningar
585
Kropp & Själ Ska köpa en pendlarcykel för vardagsmotion till och från jobbet. Vägen består av 1.5 km grusväg och ca 6 km astfalt. Budget är Max...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: MaRomer
·
Kropp & Själ Min behandling för min djupgående endometrios funkar inte. Har haft den sedan januari och ska ge den ett halvår, men när min läkare såg...
Svar
8
· Visningar
3 019
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Det svider i hjärtat, men då min ekonomi blivit förändrad så måste jag sälja två tavlor. Jag tänkte om det är någon här som har...
2
Svar
21
· Visningar
2 941
F
Kropp & Själ Någon med erfarenheter? Om ni fått hjälp, hur och genom vad (terapi, medicin etc)? Har ni haft bakomliggande orsaker som t ex depression...
Svar
4
· Visningar
846
Kropp & Själ Finns det några ortopeder, sjukgymnaster eller idrottsläkare här? Jag har sedan ett par år inget främre korsband i vänsterknät, efter...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Partiledningen i SD, ni vet socker-kenta... Det spelar ingen roll att du filmats när du knuffat in kvinnor i en bil, kallat kvinnor för...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 357
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Kanske lite knasig rubrik men mitt problem är att mitt hår är väldigt fint (jag säger tunt och frisören säger fint) alltså det är inte...
Svar
7
· Visningar
2 132
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Jag känner mig febrig. Kinderna är rödblossiga, huden är varm och öm, jag fryser och jag är trött. Men termometern visar 36,0 grader...
Svar
8
· Visningar
34 110
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp