Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Handlar om min pappa. Han är 76, pigg och igång och väldigt väldigt aktiv. Han fick i förrgår plötslig yrsel - eller som att han blev på...
Svar
13
· Visningar
1 955
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja men det börjar gå tungt nu allt är mörkt och jag känner mig mera nere nu. Lusten till att leva har...
Svar
6
· Visningar
761
Senast: annie_cool
·
Skola & Jobb Jag säljer varor som jag tillverkar själv, det syns alltså inte på något lager osv om jag säljer något svart ibland, vilket jag gör...
2
Svar
36
· Visningar
2 606
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag velar och behöver Bukes kloka råd och syn på saken och ber om ursäkt för ett lång och förmodat rörigt inlägg. Ett jobberbjudande...
Svar
9
· Visningar
1 924
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Många av er i vårt avlånga land verkar ha så många nätverk. Hur orkar ni? Jag känner mig totalt omodern som tycker jag "stup i kvarten"...
2
Svar
26
· Visningar
1 585
Kropp & Själ Hej! Finns det någon mer här som fått diagnosen narkolepsi, eller känner någon med narkolepsi? Jag fick diagnosen för någon vecka...
2
Svar
36
· Visningar
7 011
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag har ibland kört nån såndär diskmaskinsrengöring som man ställer in i maskinen och sedan kör ett program. Men det känns ju lite...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Zewz
·
Skola & Jobb En kompis bad mig om en åsikt gällande en skoluppgift. "Är det någonsin moraliskt accepterat att köpa sexuella tjänster? Om vi till...
14 15 16
Svar
303
· Visningar
15 234
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Jag inser att jag börjar bli hypokondrisk men... Jag skållade ena fingret för en vecka sedan och såret som blivit efter blåsan vill...
Svar
8
· Visningar
2 931
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag håller på att ta körkort och tänkte höra ifall någon har några bra tips när man ska lära sig att backa runt hörn, t ex...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 753
Senast: MiaMia
·
Äldre Dagen jag aldrig trodde skulle komma - vi har bokat vår första (sista? ;) ) skidsemster. Vi hamnade i Branäs i början av mars. Men nu...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 508
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Jag har rätt nyligen blivit diagnostiserad med förkylningsastma och jag är lite osäker på hur jag ska tänka och göra.. Hur jobbig ska...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 376
Senast: Kattennizze
·
Kropp & Själ Jag är så förb.. olycklig.. Jag klarar inte av att umgås mycket ,och absolut inte bo ihop. Min kille och jag har semester nu, och har...
2 3
Svar
40
· Visningar
14 509
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre På 90-talet nån gång fick jag en drös med planscher från Saab med olika modeller på. Får jag sälja dom nu?
Svar
9
· Visningar
776
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag behöver tips på event och händelser som händer i Sveriges alla hörn! Helgen som var spenderades i Borlänge med kompisar på en...
Svar
6
· Visningar
519
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Behöver lite råd.... På tisdag ska jag prova på att jobba med mjölkkor, något jag länge velat göra:) Men nu känner jag mig rådvill när...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 487
Senast: As_Vegas
·
Äldre Den här tråden kanske är poänglös då alla bröst är unika och enda sättet att hitta en som passar är genom att prova, men tänkte att det...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 909
Senast: Centaur
·
Äldre Handlar om en kvinna som jobbar på en psykavdelning, hon åker hem från jobbet och stannar för en person som står mitt i vägen. Dagen...
Svar
7
· Visningar
571
Senast: Mirre
·
Äldre En viss panik råder! Ska byta telefon och har lyckats glömma lösenordet till min hotmail. Hotmail verkar dessutom galet svåra att få tag...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: Ajda
·
Relationer För att det inte ska riskera undanträngningseffekter så är det ju bara en sak som gäller inom EU och det är att migrationen stoppas. Då...
Svar
3
· Visningar
463
Senast: Mixoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp