Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western På grund av dåligt väder ute, blev jag akut läshungrig härom dagen. Jag gick in i en kiosk och köpte tidningen "Lucky Rider" 4.2007...
Svar
12
· Visningar
1 757
Western Vilka föreningar finns det som är öppna för andra raser än quarter, paint och appalosa? Tänkte som Rha, wras, speciella...
Svar
10
· Visningar
1 284
Senast: Sasse_
·
Western Den observante användaren har säkert noterat att Western begåvats med 2 underforum: westernutrustning och westerngnägg. Tanken är att...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: BonRaiz
·
R
Western Jag,Malin och Christina red igår på Kungsbacka Rid Klubb med våra westernhästar(:cool:) och hade super kul skulle jag vilja säga! Vi...
Svar
18
· Visningar
1 951
Senast: B070715
·
Western ja eller vad man ska kalla det :p var kan man köpa bara själva "pannbandet" för enöras träns, går det ens att få tag på, isåfall var ?
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: urkella
·
M
Western Funderar lite över westernsadlar. Vet ju att det är lika viktigt att dom ligger rätt som alla andra sadlar. Har provat en sadel som...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: CindyLou
·
B
Western Någon som vet var man kan hitta en tävlingstränad "kosse-häst" som är till salu. Fick tyvärr avliva:cry: :cry: hästen jag tävlat på...
2
Svar
36
· Visningar
2 929
Senast: _Erik_
·
Western Jag klantade mig rejält idag när jag skulle putsa. På något sätt lyckades jag riva hål i skinnet på undersidan av sadeln :o Den är...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: 4BarsRR
·
N
  • Låst
Western Jag är lite nyfiken på just detta. Tror ni vi har några westerntränare i bukedjungeln? Florerar det svenska landslaget i reining här :D...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: tifo
·
Western En tankte som slog mig när jag läste senaste numret av Lucky Rider var att det är ganska många som har åkt över till Usa och jobbat på...
Svar
8
· Visningar
1 404
Senast: Bewildered
·
Western Har funderingar på att köpa en iron bett till min tjej. Jag har hört mycket positivt om det här och vad jag förstått så är det väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Gilly
·
Western Ja... efter många års grubblande utan att finna någon förklaring vänder jag mig till er; Ser en del w-hästar som har ett rep om halsen...
Svar
12
· Visningar
4 628
Senast: mooi
·
Western Har lånat min kompis W-sadel några ggr för att kolla om jag ska köpa den. Jag brukar rida min häst med halsring och alltså inget träns...
Svar
17
· Visningar
1 529
Senast: CoNo
·
Western Dessa ord kom ur min mammas mun innan hon hann tänka sig för. Och för de som känner mig vet att man ska inte säga något som man inte...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: lakrits
·
A
Western från klassisk engelsk ridstil till western. Jag har fastnat för denna underbara "ridstil" och vill nu ha all hjälp jag kan få. Tips om...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Anneli
·
Western Har ett arabsto på foder som alltid blivit westernriden,vilket har varit lite bökigt att lära om mig till. Att rida på lösa tyglar har...
Svar
12
· Visningar
2 069
Senast: Fibusen
·
S
Western \"dressyrprogram\"? ja jag vet inte hur jag ska säga. finns det ngt liknande man kan tävla i western som motsvarar ett vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: __Stilett__
·
Western Har fått ett fotouppdrag som inkluderar tjej med cowboyhatt och häst. Innan jag införskaffar hatt undrar jag om det finns några dolda...
Svar
3
· Visningar
2 807
Senast: Milene
·
Western Har funderat på att köpa ett 3-delat Billy Allenbett till mitt sto som inte verkar gilla några bett. På det vanliga ridforumet är det...
2
Svar
32
· Visningar
6 845
Senast: cinnas
·
Western Var hittar jag en sån? Eller finns det något hemmabygge jag kan göra? Heter det bakgjord på svenska?
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp