Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras jag måste få lite hjälp nu :rofl: jag och en killkompis satt och pratade om hundar och han skulle förklara en hudn som han tyckte var...
Svar
4
· Visningar
1 952
Senast: lieverd
·
Hundavel & Ras har kollat på lite hemsidor och finns en hel del som använder sig av inavel/linjeavel.. skk har ju en maxgräns på 6.25 % , finns ju...
2
Svar
26
· Visningar
2 978
Senast: lundborg
·
Hundavel & Ras Någon som har tips på hundar som är "allergivänliga"? Vet att pudel och dvärg/mellan schnauzer är ganska okej. Finns det fler? Söker i...
Svar
18
· Visningar
7 859
Senast: Teki
·
Hundavel & Ras Hur resonerar ni kring tikarna eran hund ska få para? Är det någonting speciellt ni kollar upp och är det någonting som får er att dra...
Svar
14
· Visningar
1 545
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Bakgrund: Pappas och mammas älskade hund har gått bort, hon var en siberian husky 13 år. Problemet nu är att både mamma och pappa...
2
Svar
20
· Visningar
2 474
Senast: Annie_92
·
Hundavel & Ras Hur funkar det om min hane skall ställa upp & para sig med en tik? Har för mig att hanens ägare har rätt till en valp el betalt för en...
Svar
8
· Visningar
1 625
Senast: Ramona
·
F
Hundavel & Ras Hej! Jag undrar om här finns några Labrador-experter? Det är så, att vi har en underbar labrador hane, som vi köpte i England när...
Svar
4
· Visningar
4 131
Senast: Miljah
·
Hundavel & Ras Hej alla bukefalister med hundar! Funderar på ett ev skaffa en afghanhund om vi får ett hus vi har tittat på!:laugh: Jag skulle...
2
Svar
24
· Visningar
9 142
Hundavel & Ras På Svenska dobermann klubbens hemsida står det att den passar väl som sällskaps-, skydds- och brukshund såväl som familjehund. Vad...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: Basilika
·
O
Hundavel & Ras Vi ska skaffa hund. Behöver hjälp med vad vi ska välja för ras. Här är våra önskningar: familjehund! Har inga småbarn, de är 14 och...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: Calazirya
·
D
Hundavel & Ras Hur stor är risken att en tik blivit dräktig om inte hanen "suttit fast" i henne? tacksam för svar:)
2
Svar
22
· Visningar
3 465
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hur hittar jag en bra uppfödare? Den hunden vi har nu är en blandis så den är inte från en kennel. Känner att jag vill göra det här...
Svar
17
· Visningar
1 549
Senast: Mitra
·
Hundavel & Ras ja, kort och enkel fråga! -Vilka raser i världen fäller inte? Mvh//Annie
2
Svar
30
· Visningar
16 029
Senast: Meibla
·
  • Låst
Hundavel & Ras Efter många turer och funderingar fram och tillbaka ang rasval lutar jag nog åt att en CC får bli min nästa hund, allra helst en...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
32 308
Senast: Abova
·
Hundavel & Ras Jag tänkte vi behöver ju en Flatcoated Retriver tråd. Är jag ensam på buke med att äga en sådan underbar hund? Lägg ut bilder på...
2
Svar
31
· Visningar
4 157
Senast: gretagris
·
Hundavel & Ras ska köpa en valp till sommaren :) rasen jag har fastnat för är dvärgpinscher. har läst en del om dom att de är en tuff hund i liten...
2
Svar
35
· Visningar
4 644
Senast: dpmatte
·
N
Hundavel & Ras Hej, jag har en. Finns det nån mer. Gittan o Nitro.
Svar
4
· Visningar
3 066
Senast: LIA
·
Hundavel & Ras Finns det några med Sibirien Husky, alaskan husky eller alaskan malamute vovvar här??? Just nu har vi ingen men i torsdags fick vi ta...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
12 830
Senast: rutans
·
Hundavel & Ras Vilka raser anser ni höra till de så kallade kamphundarna? En bekant har varit och kikat på en lägenhet och där stod det i kontraktet...
2
Svar
20
· Visningar
3 686
Senast: lady_vip
·
M
Hundavel & Ras ni som kan nå om staffar (vilket inte jag kan, vet inte ens hur namnet stavas haha ;b), vad är skillnaden mellan engelsk och amerikansk?
Svar
2
· Visningar
1 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp