Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Är intresserad av att höra folks erfarenheter av tränsbett med kopparrullar (t.ex. det som de har på Hööks). LEtar nytt bett till min...
Svar
5
· Visningar
2 947
Senast: Swannie
·
J
Utrustning har ett rakt globus tränsbett med fasta ringar, 10.0.. det är jättefint och smidigt men tyvärr lite för små ringar :( dom åker igenom...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: ecssory
·
B
Utrustning Hej! Ikväll ska jag testa en Albion Style SL sadel på min häst, är det någon som vet något om den sadeln? Du kanske har ridit i den...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Bella_Bus
·
L
Utrustning \"Snodd\"? Vad används en "snodd" till (vet inte om det finns ett annat namn)?? Jag såg på en ridskola att de hade en snodd på en häst...
2
Svar
21
· Visningar
5 096
Senast: Centaur
·
Utrustning Går det att ha Hööks bruna eksemtäcke till stora hästar? Dom blir inte för varma? Min travare behöver nämligen nåt liknande på sommaren...
Svar
4
· Visningar
2 129
Senast: Axelle
·
Utrustning Gummiboots i \'roliga\' färger? Valacken har slaktat sina boots, och jag lär INTE våga slppa ut honom i hage sen när konvalescensen är...
2
Svar
31
· Visningar
2 357
Senast: _malle__
·
Utrustning Jag är jättedålig på sånt här, hoppas någon kan bringa klarhet i detta! :o :crazy: Jag har B-kort, och ska köra transport med en Opel...
Svar
19
· Visningar
3 309
Senast: Athina
·
Utrustning tog det för er att få hem ert schabrak från Hjs efter att ni beställt ert? jag har väntat i en vecka nu och har inte kommit än :(...
Svar
6
· Visningar
806
Senast: beauspirit
·
Utrustning Hejsan! Jag har behov av att hyra hästtransport på en ort (Stockholm) och lämna den på annan ort (södra Skåne). Någon som vet om det...
Svar
6
· Visningar
9 002
Senast: Rolle
·
Utrustning Finns det någon som har en bild på Stocksadel hur den kan se ut under? MVH/
Svar
6
· Visningar
971
Senast: sissu
·
Utrustning :( I vintras var jag uppe med pållan på min ridklubb, det skulle komma en sadelutprovare dit, och eftersom jag inte var helt 100 på...
Svar
12
· Visningar
959
Senast: Evergreen
·
F
Utrustning Klicka här för glitterboots! Det framgår inte av sidan. Ska köpa hem ett par, men vet inte om jag ska skriva in 1 eller 2 under...
2
Svar
22
· Visningar
1 559
Senast: Sheena
·
C
Utrustning Är lite nyfiken på hur ni använder stallbandage på era hästar. Jag har det på min unghäst när hon fått gå ett lite hårdare pass. Allt...
2
Svar
25
· Visningar
2 415
Senast: pinky
·
A
Utrustning Har sedan tidigare ett billigt fleecetäcke som jag använt som svettäcke om somrarna. Suger upp fukten från hästen snabbt och sedan...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: piggis_83
·
B
Utrustning nu har jag hittat en sadel som jag tycker låter jättebra, men då undrar jag om det är någon här som känner till den, kanske har en själv...
Svar
14
· Visningar
1 054
Senast: skuggi
·
Utrustning Har nu fått lära mig att INTE använda syntet/gummi bett pga att de bränner sönder hästens mungipor. (utalande från hästtandläkare) ´Har...
Svar
8
· Visningar
2 215
Senast: jojjon_89
·
K
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett bävernylontäcke som är vind och vattentätt som jag ska ha som regntäcke till min b-ponny. När man köper det så...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Kallblod
·
G
Utrustning hej! Jag ska ha en häst på prov ett tag nu å hon har ingen sadel. Vill ju inte lägga ner en massa pengar på en dyr sadel om jag inte ska...
Svar
10
· Visningar
1 519
Senast: Gilan
·
Utrustning Hejsan! Undrar om det är någon/några av er som vet något om hur dessa lastbilar är rent kvalitetsmässigt? Kända problem, eller är de en...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Intejag
·
Utrustning va har hästarna på era ridskolor för utrustning?? märken?? mm. satt å pratade lite om de i fredas.. å insåg va stolt ja va över "min"...
Svar
13
· Visningar
1 237
Senast: Arriba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp