Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Går i sadelköpsfundering och letar efter en sadel som är förhållandevis billig men bra (den skall inte användas mer än max ett par...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Catinca
·
Utrustning Ni som har BE-kort: vilken totalvikt har ni på er trailer? Jag kollade med försäkringsbolaget och det finns en gräns just vid 2000 kg...
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: Fraise
·
D
Utrustning har hållit på med hästar i 9 år men aldrig tolkat :o men nu tänkte jag prova (eller en kompis ska få prova så rider jag..) men nu till...
Svar
7
· Visningar
1 543
Senast: svea
·
Utrustning Borde väl passa bäst här. Så vad har ni för bilar och hur funkar dom. Är det lätt att hitta nya delar och vilka drar bäst, vad kostade...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 243
Senast: LoveRindi
·
T
Utrustning Nån som vet om det är bra? Ska ha som svett - transport - och tävlingstäcke. :) Typ. Kan man specialbeställa det assnygga mörkblå med...
2
Svar
26
· Visningar
1 942
Senast: Farouk
·
S
Utrustning Det här med bett är en tricky grej...Vad är det för skillnad mellan vanliga tränsbett och eggbett eller bridongbett?
Svar
4
· Visningar
702
Senast: pinky
·
N
Utrustning Hej på er... Min kompis nämde att jag borde skaffa en gummibeklädd hästsko till min häst för att det skulle vara bättre för hästen. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: korsningsponny
·
I
Utrustning Funderar på att införskaffa en ny sadel. Har då fastnat för Dominus. Är det någon här som har en sådan? Är du i så fall nöjd med den...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Iza
·
T
Utrustning Hur mycket kostar en sådan? Jag fick en med när jag köpte hästen. Den är skitskön :o, och en Vän sa till mig att den kostade 17 000 men...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: mxz101
·
Utrustning Vilka tycker ni har de mest slitvänliga ridbyxorna? Är det svindyrt som gäller för att de ska hålla ett tag :confused: Köpte ett par...
2
Svar
21
· Visningar
3 414
Senast: mizz_beauty
·
Utrustning Dressyrsadelinköp - dos and don\'ts Jahapp. Dags för ny dressyrsadel känner jag. Dels trivs jag inte fullt lika bra i min dressyrsadel...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 968
Senast: knorris
·
Utrustning HUR hittar man en sadel till en sådan häst? Några tips på sadelmärken? Min häst har vuxit ur sin sadel på bara ett par månader, och...
Svar
5
· Visningar
1 186
Senast: knorris
·
A
Utrustning Någon som rider på ett sådant där tredelat bett av järn med en kopparkula i mitten? :p Har läst att det är många hästar som gillar...
Svar
10
· Visningar
1 014
Senast: domino
·
D
Utrustning Jag har funderat på en grej. Det finns rätt många som har de vita luddiga, inte så tjocka, paddarna en bra bit in under sadeln...
2
Svar
26
· Visningar
1 926
Senast: Dainty
·
K
P&R
Utrustning P&R Nån som vet vad P&R är för ett sadelmärke??? :confused:
Svar
2
· Visningar
713
Senast: knyttet
·
P
Svar
57
· Visningar
3 262
Senast: Creiwry
·
Y
Utrustning Är de någon som har åsikter att dela med er av om Stübben Siegfried CS och Zaldi Star? Är det någon som vet hur bommen är? Är storleken...
Svar
14
· Visningar
1 621
Senast: Farouk
·
Utrustning Funderat ett tag på varför det är sån skillnad på storleken på bettringarna mellan trav & ridbett? ridbetten har ju oftast väldigt stora...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Peluso
·
D
Utrustning Vad har ni för storlek på era täcken som ni har till era normalstora shettisar? Jag har bara täcken som det är storlek 95 på nu, jag har...
Svar
14
· Visningar
990
Senast: Grim
·
Utrustning *STOR suck* Jippi, det är underbart! Skoja bara...för än en gång måste jag hitta en sadel som passar min älskade fyrbening. Lika kul...
2
Svar
29
· Visningar
2 152
Senast: Jen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp