Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

V
Utrustning Her er da min nye griffin sadel, haflinger. http://www.geocities.com/vivianogblancha/dressursal.htm Bildene er tatt med og uten...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: Osis
·
R
Utrustning Min häst får skav av sadeln (och allt annat...) på vintern. (sadeln sitter bra men pälsen är känslig) Skulle det bli bättre med en...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: Raeman
·
O
Utrustning fördelar ? nackdelar? vill veta om jag ska satsa på en bra dressyrsadel i syntet. har inte råd med båda hopp och dressyr i läder...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: beagle
·
Utrustning Undrar om padarna och ryggtäcket (100x100cm) är gjorda av exakt samma material. Om det reflekterar värmen lika mycket etc. Någon som...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: HannaZ
·
B
Utrustning e det så? när jag handlar vanliga kläder går jag absolut inte på märket, men när jag ska köpa ridgrejor har jag blivit mycket mer...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: suisyola
·
M
Utrustning Vad har era pållar för täcke ute i hagen nu när det börjar bli vamare? Araben har ett Bucas regntäcke nu när de blivit varmt och...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: glittertuss
·
A
Utrustning Efter de här tidigare boots-trådarna fick jag en outhärdlig köpnoja och skyndade in på www.ridsportsshopen.se för att kolla vad de hade...
Svar
10
· Visningar
782
Senast: skimmer
·
B
Utrustning jag antar att de är de i läder, då jag hört att de i syntet lätt hoppar runt och måste vara exakt lika i tyngd för att ligga någorlunda...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Sunnan
·
Utrustning Det spelar ingen roll var vi letar, det är hopplöst att få tag på ridbyxor till min sambo. :mad: Han har rätt långa ben och alla 54:or...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning ...hur funkar det? :confused: Täcket jag tänkte köpa finns i stl 4'6"-6'9". Hur räknar jag om det till cm? Och visst mäter de hela...
Svar
17
· Visningar
11 593
Senast: Alexandra_W
·
B
Utrustning Jag är ganska less på att ha en tvål som åker fram och tillbaka i tvålburken och dessutom skvätter upp tvållödder om det råkar slinta...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: JAG
·
S
Utrustning Är intresserad av att höra folks erfarenheter av tränsbett med kopparrullar (t.ex. det som de har på Hööks). LEtar nytt bett till min...
Svar
5
· Visningar
2 944
Senast: Swannie
·
J
Utrustning har ett rakt globus tränsbett med fasta ringar, 10.0.. det är jättefint och smidigt men tyvärr lite för små ringar :( dom åker igenom...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: ecssory
·
B
Utrustning Hej! Ikväll ska jag testa en Albion Style SL sadel på min häst, är det någon som vet något om den sadeln? Du kanske har ridit i den...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Bella_Bus
·
L
Utrustning \"Snodd\"? Vad används en "snodd" till (vet inte om det finns ett annat namn)?? Jag såg på en ridskola att de hade en snodd på en häst...
2
Svar
21
· Visningar
5 061
Senast: Centaur
·
Utrustning Går det att ha Hööks bruna eksemtäcke till stora hästar? Dom blir inte för varma? Min travare behöver nämligen nåt liknande på sommaren...
Svar
4
· Visningar
2 127
Senast: Axelle
·
Utrustning Gummiboots i \'roliga\' färger? Valacken har slaktat sina boots, och jag lär INTE våga slppa ut honom i hage sen när konvalescensen är...
2
Svar
31
· Visningar
2 349
Senast: _malle__
·
Utrustning Jag är jättedålig på sånt här, hoppas någon kan bringa klarhet i detta! :o :crazy: Jag har B-kort, och ska köra transport med en Opel...
Svar
19
· Visningar
3 299
Senast: Athina
·
Utrustning tog det för er att få hem ert schabrak från Hjs efter att ni beställt ert? jag har väntat i en vecka nu och har inte kommit än :(...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: beauspirit
·
Utrustning Hejsan! Jag har behov av att hyra hästtransport på en ort (Stockholm) och lämna den på annan ort (södra Skåne). Någon som vet om det...
Svar
6
· Visningar
8 999
Senast: Rolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp