Asylsökande med dubbla identiteteter

Status
Stängd för vidare inlägg.
@landsbygdsbo Du får försöka lägga band på din otålighet och hantera den. Jag vet inte vad du gör på dagarna, men jag pluggar 100% och jobbar 100% så jag har mellan varven lite annat att hålla på med än att läsa igenom 150+ inlägg av varierande standard från dig för att påpeka något som för de flesta är uppenbart. Och där jag för all del redan besvarat med exempel.

Men vet du - vi kan jämna ut det hela. När du svarar på alla de av mina frågor du lämnat obesvarade eller lite bekvämt försökt påstå besvaras av någon annan, då ska jag oavsett hur mycket jag har sätta mig ner och punkt för punkt spalta upp vad du sagt för saker som faller inom rasism i den här tråden.

Sålänge tänkte jag ägna mig åt en kombination av rekreation och djupdykande i processrättens underbara värld.
 
Rystar på huvudet ...
du postade en kommentar kl 18.05, och kl 18.30 postar du en till dvs denna (Och sen dessutom ytterligare en till ) för att ingen svarat ?
Även om du inte gjort ngt annat senaste dygnen än att posta dina åsikter i denna tråd så blir det ju rent pinsamt att göra det du gör . :o Framför allt om du vill vinna någon grund med dina egna argument i fråga om trovärdighet som seriös debattör.
Jag vinner ingenting, vill bara ha fram verifikationer på fakta eller om det är skitsnack..
 
@landsbygdsbo Du får försöka lägga band på din otålighet och hantera den. Jag vet inte vad du gör på dagarna, men jag pluggar 100% och jobbar 100% så jag har mellan varven lite annat att hålla på med än att läsa igenom 150+ inlägg av varierande standard från dig för att påpeka något som för de flesta är uppenbart. Och där jag för all del redan besvarat med exempel.