Asylsökande med dubbla identiteteter

Status
Stängd för vidare inlägg.
@landsbygdsbo Du får försöka lägga band på din otålighet och hantera den. Jag vet inte vad du gör på dagarna, men jag pluggar 100% och jobbar 100% så jag har mellan varven lite annat att hålla på med än att läsa igenom 150+ inlägg av varierande standard från dig för att påpeka något som för de flesta är uppenbart. Och där jag för all del redan besvarat med exempel.

Men vet du - vi kan jämna ut det hela. När du svarar på alla de av mina frågor du lämnat obesvarade eller lite bekvämt försökt påstå besvaras av någon annan, då ska jag oavsett hur mycket jag har sätta mig ner och punkt för punkt spalta upp vad du sagt för saker som faller inom rasism i den här tråden.

Sålänge tänkte jag ägna mig åt en kombination av rekreation och djupdykande i processrättens underbara värld.
 
Rystar på huvudet ...
du postade en kommentar kl 18.05, och kl 18.30 postar du en till dvs denna (Och sen dessutom ytterligare en till ) för att ingen svarat ?
Även om du inte gjort ngt annat senaste dygnen än att posta dina åsikter i denna tråd så blir det ju rent pinsamt att göra det du gör . :o Framför allt om du vill vinna någon grund med dina egna argument i fråga om trovärdighet som seriös debattör.
Jag vinner ingenting, vill bara ha fram verifikationer på fakta eller om det är skitsnack..
 
@landsbygdsbo Du får försöka lägga band på din otålighet och hantera den. Jag vet inte vad du gör på dagarna, men jag pluggar 100% och jobbar 100% så jag har mellan varven lite annat att hålla på med än att läsa igenom 150+ inlägg av varierande standard från dig för att påpeka något som för de flesta är uppenbart. Och där jag för all del redan besvarat med exempel.

Men vet du - vi kan jämna ut det hela. När du svarar på alla de av mina frågor du lämnat obesvarade eller lite bekvämt försökt påstå besvaras av någon annan, då ska jag oavsett hur mycket jag har sätta mig ner och punkt för punkt spalta upp vad du sagt för saker som faller inom rasism i den här tråden.

Sålänge tänkte jag ägna mig åt en kombination av rekreation och djupdykande i processrättens underbara värld.
Du anklagade mig för fascism, så är du ett sådant kräk att du inte kan stå för din anklagelse med verifierbara fakta..ett typiskt beteende från antingen det bruna dräggen eller det röda.
Men det är klart så bildad som du är så kan du väl visa det och plocka fram citat där jag uttrycker mig fascistiskt.:cool:
 
Det där var ett grovt övertramp.
Ett grovt övertramp? att verbalt svara med en örfil när någon verbalt spottar dig i ansiktet och anklagar dig för att vara fascist?
Då är det på sin plats och fråga om personen i fråga är ett kräk eller om personen i fråga kan bekräfta sina påståenden med citat o källa.
Kommer dessa fakta så är jag den förste att be om ursäkt. Men inte förr än då.
 
Du anklagade mig för fascism, så är du ett sådant kräk att du inte kan stå för din anklagelse med verifierbara fakta..ett typiskt beteende från antingen det bruna dräggen eller det röda.
Men det är klart så bildad som du är så kan du väl visa det och plocka fram citat där jag uttrycker mig fascistiskt.:cool:

Rasistiskt sa jag. Inte fascistiskt. En grundförutsättning är att du faktiskt läser vad jag skriver. Vad gäller personangreppen så - mår du riktigt bra ikväll? Är du nykter?

I övrigt hänvisar jag till tidigare inlägg, att jag inte har tid (eller lust) att just nu gå igenom 150+ inlägg från dig för att ge fler exempel än de jag redan gett (märk väl) på när du uttrycker dig rasistiskt och stöttar rasistiska uttalanden. Men jag ska ta mig tiden fast jag egentligen inte har den så snart du tagit dig tiden att besvara alla mina obesvarade frågor. I annat fall får du vänta tills jag har tillräckligt med tid över för att gå igenom tråden.
 
Rasistiskt sa jag. Inte fascistiskt. En grundförutsättning är att du faktiskt läser vad jag skriver. Vad gäller personangreppen så - mår du riktigt bra ikväll? Är du nykter?

I övrigt hänvisar jag till tidigare inlägg, att jag inte har tid (eller lust) att just nu gå igenom 150+ inlägg från dig för att ge fler exempel än de jag redan gett (märk väl) på när du uttrycker dig rasistiskt och stöttar rasistiska uttalanden. Men jag ska ta mig tiden fast jag egentligen inte har den så snart du tagit dig tiden att besvara alla mina obesvarade frågor. I annat fall får du vänta tills jag har tillräckligt med tid över för att gå igenom tråden.
Ursäkta, men det ändrar ingenting, jag anser att rasism är snäppet värre än fascism.
Så du anklagar mig för rasism och kan inte backa upp din anklagelse.

Vad ska man säga om det? Det är ett unket beteende som kommunister, nazister har använd många gånger så så länge du inte verifierar dina anklagelser så kan jag väl betrakta dig som nasse då?
 
Ursäkta, men det ändrar ingenting, jag anser att rasism är snäppet värre än fascism.
Så du anklagar mig för rasism och kan inte backa upp din anklagelse.

Vad ska man säga om det? Det är ett unket beteende som kommunister, nazister har använd många gånger så så länge du inte verifierar dina anklagelser så kan jag väl betrakta dig som nasse då?

Du får betrakta mig som vad du vill. Men innan du orerar om att inte backa upp påståenden kanske du ska svara på mina följdfrågor om dina påståenden. Stenarna i glashuset klirrar mindre då.

Eller är det okej om jag använder samma teknik som du gjort mot både mig och @mackan - säger kort och gott att "jag har svarat". För jag har gett exempel på mitt påstående. Även om din och min människosyn gör att du inte definierar vissa uttalanden som rasism utan försöker ludda bort dem med huvudlösa och irrelevanta jämförelser med fulla bussar.
 
Är det någon som känner att den inte fått göra sin röst tillräckligt hörd?
Isf kan denne skicka ett PM med väldigt goda anledningar till att tråden ska öppnas igen så ska jag överväga saken.
Just nu får den dock påbörja sin väg in i glömska.

/mod.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Nytt tillfälligt nick då det är känsligt. Kort sammanfattning: Där jag bor finns en mindre förläggning med c:a 20 asylsökande unga...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 863
Äldre Jag vet att det finns trådar i ämnet, men trots att jag egentligen vill vara insatt, så är jag helt nollad. Jag har inte tid att sätta...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 395
Senast: labb
·
Svar
34
· Visningar
3 768
Senast: imzork
·
T
Hästmänniskan Vad är det för jeppar som jobbar på Djurskyddsmyndigheten egentligen? Ja, det kan man verkligen undra. Någon har kommit på att lägga...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 047
Senast: nocki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp