Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Galet fina. :love: Älskar tights med färg och mönster! Måste verkligen hitta mig ett par såna av nåt slag, mina är bara tråkigt svarta. Finns de på Stadium sa du?

Ellerhur! Älskar färgen! :D

Det är så himla kul med färg!

(dock blir det sådär ihop med mina rosa skor kanske, men va fan. Färgglatt är najs!)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Ananya - De där tomaterna låter extremt goda!

Wysi - bra jobbat, och grattis till distansrekord!!! Och vad gött att det inte kändes så jobbigt:banana:

knapp.

Det blev en del promenad för min del idag ändå:) Riktigt sommarvarmt ju så kunde sticka ut i trekvartsbyxor och t-shirt:love: Gick först en bit, sen sprang jag 3 km med lite korta intervaller 100m+200m+300m x 2. Det var ASJOBBIGT. Antingen har jag
1. Glömt hur jobbiga intervaller är
2. Tappat en jäkla massa kondis under mitt springuppehåll i april
3. Glömt att det är jobbigare att springa i värme
Eller kanske en kombination av dessa:D Haha, 3 km gick iaf på 16:25 och sen joggade jag ner en halvkilometer till på 2:50. Och sen gick jag lite mer.

55 min yoga har jag också hunnit med ikväll - jättehärligt pass idag!

Fick dock in o ändra tiden på promenaden i Endo, glömde att stänga av den både när jag satt och käkade frozen yoghurt med en vän i stan och när den hängde i tröjan på gymet:p
 
Sv: Beach 2013, del VIII

:rofl: Du din lilla... !

Jag hoppas att jag vaknar med sprittande tår imorgon bitti så jag orkar ta upp kampen, annars kapitulerar jag nog för cykeln och då blir det bara en kort promenad imorgon, och så löpning på torsdag.

Jäklar alltså, vi kommer slita ut våra stackars benstumpar i den här takten, du och jag och Emtherlia... Sen när vi är helt trasiga kommer nån uppstickare typ Mammas eller Zass eller Niyama och norpar äran rakt under näsan på oss andra. :cautious: :D

Det ska väl dessutom regna i morgon och en låååång, blöt promenad låter väl inte särskilt lockande? :sneaky: Nejdå, nu ska jag sluta vara icke-peppande här ;)

Jag tror du har rätt angående uppstickarna. Vi kanske måste planera igenom det här lite bättre :cautious:
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Vårruset avklarat!

5 km på 25:07, men loppet verkar varit 5,05 och på det blev tiden 25:19 enligt Endomondo. Svinnöjd!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Hurra vad bra!
Du är verkligen i grymt bra form nu, Sleepan. :banana:


Jag har förresten tagit mig friheten (än en gång) att göra en bild till utmaningen på Endomondo, eftersom jag egentligen borde göra en massa andra vettiga saker...

bukechallengemaj_5189570a9606ee7c4e134efe.jpg
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Baah jag är helt matt. Känns som jag går och går och går men inget händer! Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och glömma utmaningen!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Lät ju riktigt kul att ha med barnen ut!

Kl
Jag fick lov att avboka morgondagens zumba och kommer inte hinna gymma heller. Ska försöka hinna med en joggingtur under dagen iaf.
Sen blir det nog bodypump på torsdag och gym på lördag istället. Ska ev iväg nånstans på lördag, kan ju vara skönt att slippa ha en tid att passa.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Fin bild! Får ta och lägga in den på endomondo :)

kl

Jag har tagit bort inkräktaren :D

Har varit på skivstångspass - ÅH så kul!! :love: Ökade på så att jag körde 7,5 kg på varje sida på benböj, marklyft mm. och så 6,25 kg på varje sida på bicepscurl. På andra setet militärpress ökade jag till 5 kg på varje sida - SJUKT TUNGT!!! Men jag klarade det trots att armarna skakade, stolt! :) Skönt att ta ut mig ordentligt, har inte gjort det på ett tag känns det som.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Fin bild! Får ta och lägga in den på endomondo :)

Ja, gört!
Det är perfekt för mig att göra utmaningsbilder, det ger mig en liten kreativ micropaus en gång i månaden. :D (Det är en sak att jobba med formgivning, och en helt annan att göra saker bara för att det är så himla roligt.)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Synd att inte kroppen är i så snygg form, som konditionen verkar vara, haha. :p Meen, det kommer hoppas jag!

Alla: Tack! Jag är så himla nöjd! Och att komma under 2:10 på Göteborgsvarvet känns inte så jävla omöjligt längre. Hade sååå gärna velat komma under 2 timmar men då måste jag springa under 5:43 per km och det blir nog för jävla tungt i 21 kilometer... Ska försöka få till två träningspass löpning till innan det är dax, så får vi se vad jag pallar med helt enkelt :)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Fixat! :)

Sleepan, vilken grym tid!! :bow:

Wys, härligt med både distansrekord och bra dag på gymmet! Ta med löparskorna du, det finns säkert tid för någon kort runda :)

Trollunge, vad skönt att du får springa lite igen!

Var säkert fler jag skulle svara men ni skriver ju så satans mycket ;)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Alltså denna tråden uppdateras i en galen fart! KUL! :D

kl
Hursomhelst. Idag blev det en mil på crossyn, svetten rann och jag var så sjukt pepp!! hade lätt fortsatt om inte styrkepasset jag skulle gå på skulle börja. Passet gick fina fisken! Hade träningsvärk sen igår så det var skönt att "träna ur det"! Så nu sitter jag här i vanlig ordning, trött men otroligt lycklig och sprudlande glad. Träning ger mer än god fysik! Det ger verkligen ett välmående inifrån och ut! Blir så stolt och glad att jag hittat tillbaka till glädjen i livet! :) Känner mig så tacksam och lyckligt lottad. (Vad djup jag blev!) :p
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Alltså, dina inlägg är alltid så roliga att läsa, så sprudlande av lycka och välmående att jag blir helt glad av att läsa dem! :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Hihi, hur glad blir inte jag av ditt inlägg? Sitter här med ett fånigt leende :D Kul att man kan sprida lite träningspepp, allmän pepp och GLÄDJE! Tycker vi lyckas bra med det i tråden!

En banandans på det! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 268
Senast: Blyger
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 415
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 130
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 098
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lädervård
  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp