Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Ja, då kom du säkert upp i 6 km per dag ändå! Du verkar gå riktigt mycket, hurtigt och duktigt tycker jag! 12 km som vardagsmotion är ju hur mycket som helst! Bor du ute på landet i Uppsala eller väljer du helt enkelt att gå istället för att ta bussen? Strongt i vilket fall, jag blir helt slut i fötterna av att gå 12 km :)


KL


Kom precis in efter kvällsrundan med sambon, så idag fick jag ihop 1,5 mil promenad totalt. Tycker det är svårt att hinna gå så mycket på en dag dock, om man ska hinna laga middag o.s.v. också. Kom precis in och det är inte förrän nu som jag sjunker ner i soffan och kan vila lite, sisådär en timma innan läggdags. Men det är kanske lagom ungefär, mer ska man väl inte slöa i soffan :p
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Åh så kul att få med sig några barn på löprundan. Måste blivit mycket roligare att köra lite lekar o.s.v. :) Barn brukar ju dessutom vara otröttliga så nog måste du ha bra kondis allt ;)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Det var faktiskt jätteroligt!
Vi sprang i sidled, gjorde indianhopp och allt möjligt där längs vägen :D och så blev deras mamma glad för att dom frivilligt ville ut och röra på sig
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Hur bra som helst ju ! Gör det till en rutin röstar jag för ;) Måste vara sjukt bra träning att köra lite indianhopp och dylikt under tiden också!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Du har tränat hårt hör jag, bra jobbat! Kul att det går framåt både med löpning och med styrketräningen.

cili: Kul med sällskap, lekande träning är ännu roligare än vanlig träning! Man borde göra sånt oftare...
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Ja spikrakt gick jag då inte så den har väl funkat lite halvt men jag tror att km stämmer och det är det jag går på. Sen att den inte visar rundan korrekt är inte hela världen så länge det är något sånär och iaf ganska rätt på km.

Kom precis hem från att ha gått med killen till utegymmet, kanske 2 km fram och tillbaka men skippar att lägga in det på endomondo ifall rundan nu inte stämde. För mig är det viktiga vad jag faktiskt går, inte vad tävlingen säger att jag går oavsett om det är för mycket eller för lite. Att jag rör på mig är det viktiga.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Tror förresten inte att Kikísek Tykvísek Tygřík tillhör buke-gruppen ? Hon är 13 år gammal och kommer från Tjeckien...
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Det låter jättesmaskigt! Hur gör man för att rosta coctailtomater? :)

Halvera och lägg med snittsidan upp i en form, salta och ha liiiiite olivolja, och rosta på 100 grader i 3-4 timmar. Sen blandar du med basilika, vitlök, peppar och balsamvinäger. Himmelskt!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Galet fina. :love: Älskar tights med färg och mönster! Måste verkligen hitta mig ett par såna av nåt slag, mina är bara tråkigt svarta. Finns de på Stadium sa du?
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Min GPS verkar också ha ballat ur lite inne i city idag ser jag :eek: Måste kontrollmäta på Eniro nu, jag ligger ju före med ananya med bara några hundra meter men då stämmer det nog inte :cry: Men jag ska ändå ut på prommis nu... :sneaky:

:arghh::rage::D

Jag hade faktiskt tänkt gå en sväng till ikväll, men benen är rätt stumma efter promenad idag och löpning igår...

Funderar dock på att gå till jobbet, till gymmet OCH hem imorgon, istället för att ta cykeln. :sneaky:
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Grymt med både löpning och ben-pass!

Se till att ta dig ut på en löprunda - det går ju ändå rätt fort att klämma in fast man har fullspäckade dagar. :) You can do it!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

:arghh::rage::D

Jag hade faktiskt tänkt gå en sväng till ikväll, men benen är rätt stumma efter promenad idag och löpning igår...

Funderar dock på att gå till jobbet, till gymmet OCH hem imorgon, istället för att ta cykeln. :sneaky:

Kontrollmätte och Eniro sa MER än Endomondo så du ska vara nöjd :sneaky: :D

Tycker det är bra att du tog en vilokväll, inte bra att överanstränga stackars stumma ben. Kanske lite risky att använda de så mycket imorgon också? :angel: Lika bra att de får vila lite fler dagar ;)

(... vilket i alla fall mina kommer få göra, fick blåsor efter idag. Den här tävlingen tar musten ur mig :arghh: ;))
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Tycker det är bra att du tog en vilokväll, inte bra att överanstränga stackars stumma ben. Kanske lite risky att använda de så mycket imorgon också? :angel: Lika bra att de får vila lite fler dagar ;)

:rofl: Du din lilla... !

Jag hoppas att jag vaknar med sprittande tår imorgon bitti så jag orkar ta upp kampen, annars kapitulerar jag nog för cykeln och då blir det bara en kort promenad imorgon, och så löpning på torsdag.

Jäklar alltså, vi kommer slita ut våra stackars benstumpar i den här takten, du och jag och Emtherlia... Sen när vi är helt trasiga kommer nån uppstickare typ Mammas eller Zass eller Niyama och norpar äran rakt under näsan på oss andra. :cautious: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 188
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 588
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 846
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp