Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Haha, de har bara löparskor sa han, så då var det inte så mycket att göra. Men det var en tokrar försäljare, han kollade snabbt på mina gamla, förklarade varför jag fått problem och vad jag skulle ha för ny typ av sko, och hur de inte fick se ut (löparskor = ajabaja!) :D

Drömmer om mina tights och leggings som skickades från UK idag! :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Veeet ni vad? För de extrapengar jag får för inatt ska jag köpa en ny träningsväska! Min börjar bli sliten, plus att den inte är jättefunktionell alltid. :D

///börjarsurfa :D


Edit: Kan det räcka med en sådan här typ? Vad har ni för väskor?

134848362334010031.png
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del VIII

Du skulle inte ha löpardojjor? Men snällt att han ändå kollade vad felet var:)

En sån väska tror jag räcker, jag har en plastpåse men å andra sidan så ligger den jämt på jobbet/gymmet, inget jag behöver visa upp liksom:D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jag har alltid haft ryggsäck som träningsväska. Försöker spara på min rygg så mycket som möjligt.

Skorna var ju grymma! Kul färg. Men vad var det du skulle ha dom till?
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jaha, skulle ha jobbat inne idag med min rapport men det var kris så jag fick hoppa in och jobba ute även idag. Ett nytt skärsår på vaden (ej djupt på något sätt men fan vad det svider) och antagligen många blåmärken på skenbenen rikare. :p Suttit i båt i en liten å där ingen någonsin skulle komma på tanken att 1) lägga i, 2) åka båt. Men vi gjorde't, i världens "mangroveträsk". Alltså inte så jobbigt idag, men så fint!

988255_10151440683350163_236853925_n.jpg


Nu ska jag alldeles strax iväg till ett naturreservat och gå 5 km på en mosse!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Nej, jag skulle ju ha skor att ha på passen. :)

Ah jag drar väskan fram och tillbaka hela tiden, och den har ett pyttefack och ett überstort fack, blir liksom en enda röra där, JÄMT! :p

Niyama, ah, det är nog bra, å andra sidan går jag för det mesta bara från gymmet till bilen och från bilen till lgh, så jag skulle inte sätta på mig en ryggsäck ordentligt iaf. :o :p

Jag ska ha skorna på pass. :)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

KL

Gav mig ut för att springa, hann springa typ tre steg innan jag insåg att det inte gick. Får vila ett par dagar till, gör ett nytt försök på lördag tror jag...
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Ahaaaa. Nej, jag har för det mesta med mig Mini, så då funkar det inte att gå eller cykla. Jag kanske kommer att göra det någon gång, men isf har jag ryggsäck jag tar då. :) Ibland åker jag buss, men det är fortfarande inte så långt att gå. :)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jo, men det suger. Men jag antar att knän är ganska bra att ha, så jag får väl ta hand om dem lite grann också.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Shiiiiit vad alla skriver, kommer aldrig kunna hänga med! Vafan, jag måste ju jobba på dagarna :p

Hur det går med mig? Jodå, starkare än någonsin, 6,5 månader sedan jag hade huvudet i toalettstolen. Har ett möte till i mitten av juni och det blir mitt sista besök på ätstörningsmottagningen. (Jag skrev en uppdatering om mitt senaste pass som snabbt försvann i flödet, i den här tempot som tråden går med :p )

Och i allmänhet är jag kär och glad :D För det mesta då ;) Hur går det för dig?
Men Muppia, vad himla himla fint att du mår så mycket bättre!! :) Är så glad att höra att du kommit så långt! :) Glad och kär låter för övrigt underbart!!

Med mig är det bra faktiskt :) Glad och kär ;) och ska i väg och vandra i några veckor och hoppas på att jag ska komma igång igen efter det. Kroppsmässigt vore det fint att bli lite mer fit, smal är jag redan men det skulle ju inte döda med lite muskler.

Så ja, all is well här i alla fall :D


Åh, ett sånt bälte behöver jag.
Var köpte du och vad?

H&M hade en supersmidig liten mag-/midjeväska på sportavdelningen i våras, men nu kan jag inte hitta den...
H&M! 99 spänn. Som hittat!

hmprod
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Nej men addan :/

Jag har blivit sjuk. Min kropp motarbetar mig aktivt.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jo, men jag ville verkligen springa idag. Får väl se hur det går framöver :(

Niffe: Jo, tyvärr :(

Tråkigt att du är sjuk! Svårt att träna då! :(
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Kl

Hurra för mig! :D:banana:

Jag har sprungit Vårruset, världens tråkigaste bana, men jag sprang hela vägen och det är första gången någonsin som jag har sprungit 5 km utan att stanna!! Stolt tjej :D Efter första kilometern så kände jag litegrann i höften men jag fortsatte springa och ganska snabbt så gick det över så jag körde på. Trodde jag skulle dö (nästan) efter typ 3,5 km för då fick jag världens håll i sidan och kände mig lite halvt illamående. Men då sänkte jag farten litegrann och tänkte bara på att hålla tekniken bra och fortsätta springa.

Ca 32:20 landade tiden på, så jäkla nöjd! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 515
Senast: Blyger
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 496
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 360
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 203
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp