Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Men heja dig! Hurra hurra! :bump: :bump:

Alla ni som springer imponerar mig som fan. Gud så duktiga ni är!!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Verkligen stackars dig :( Hoppas det är lite medgörligare till helgen! Håller en tumme för det :)

Jaaa, vafan. Aldrig kan jag vara frisk när jag 1) kommer igång och tränar, eller 2) ska träffa min kille. OH WELL.

Får min pjucks imorgon i alla fall så direkt efter helgen börjar operation: gå in skorna :D Då blir det promenader till tusen!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Grymt bra jobbat ju! :bump::bump:

Niffe: Tror att det är självförvållat, men det gör ju inte mindre ont för det!

Hoppas du blir frisk fort och kan börja promenera in dina skor! :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Nää, och hur självförvållat nånting än är så är det ändå synd om en. Sådeså!

Tack kära du! Jag hoppas på att vara alert och fin och pigg på måndag :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Måste bara passa på att skryta lite över min lagade mat idag! Åt typ ingenting till middag eftersom jag drack en proteinshake direkt efter träningen och sen inte fick igång ugnen förrän skitsent (=satte i mig 5 små runda tunnbröd istället). Men jag var ändå duktig och gjorde matlådor! Så nu några dagar kommer jag äta nötfärsbiffar (med lök + vitlök), ugnsrostade rotfrukter och en sås bestående av crème fraische mini, chilipulver och vitlök. :d

Känner mig så sjukt duktig när jag gjort nyttig mat, haha!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

+ni andra: Tack så mycket! Det gick ju sjukt tungt bitvis men nu är jag astaggad på att fortsätta träna för att få till ännu bättre tider :bump:
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Bra jobbat! Jag jobbar med maten också, får se om det kommer igång så jag håller i det. Börjar få lite motivation till att köra igång iallafall. :)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Sjukt duktigt av dig!

Mitt mål är att börja laga mat två eller tre dagar per vecka :) En vecka in på utmaningen går det finfint :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

You so awesome! :banana:

Nöjd med min tid jag också! 25:03 blev det :) Målet var ju max 26 min, och jag är stolt över att jag lyckades med det trots de kassa förutsättningarna! Benen gjorde ont och magen kändes som den var ut och in, men höll 5-min tempo nästan hela tiden! Ren viljestyrka :p
Planen för resten av veckan: leva på gröt och soppa så magen blir glad igen, och köpa nya löpskor så knäna förhoppningsvis inte går sönder (känner redan av dem...)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Tack detsamma! Grymt imponerad av din tid, speciellt med tanke på de dåliga förutsättningarna :bow:
 
Sv: Beach 2013, del VIII

+ zass

Hurra, vad ni är bra! :banana:

Själv har jag varit ute med Fiona på landsväg och grusväg för att försöka trampa bort lite träningsvärk. Nästan sju kilometer och en hel del stretching senare kan jag faktiskt gå helt normalt igen :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Sjukt bra jobbat! :D

Kolfinnur: Fin tid :D Bra jobbat

*knapp*

Kvällens pass var lite cirkelträning. 45 sek på varje station 10 sek vila och 4 varv:

1.Pullups
2. Airsquats
3. Tricepspuchups
4. Burpees
5. Planka
6. Ruscher

Sjukt jävla äckeljobbigt och jag var svettig ända ner på smalbenen. Det fullständigt rann om mig. Hur jag ska lyckas tvätta håret nu är en bättre fråga... Gymdejt imorgon 10:30 och innan dess stallet. Full fart!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Sjukt duktigt av dig!

Mitt mål är att börja laga mat två eller tre dagar per vecka :) En vecka in på utmaningen går det finfint :D

Hehe tack :D

Ja men jag har typ samma mål här! Kan inte riktigt hålla på och köpa färdig mat på det här sättet jag gjort de senaste månaderna, är ju kasst för både kroppen och plånboken (tänker iofs mest på plånboken haha).

Duktiga vi är!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 334
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 202
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 606
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 859
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp