Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Själv har jag varit ute med Fiona på landsväg och grusväg för att försöka trampa bort lite träningsvärk. Nästan sju kilometer och en hel del stretching senare kan jag faktiskt gå helt normalt igen :D

Brukar göra under för träningsvärk att köra lite mjukt så musklerna blir lite varma och mjuka :)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Nä men det är samma för mig! Äter lunch ute varje dag och jag är SÅ less på det. Trots rikskuponger så går det fan en del pengar. Såatte nu jävlar :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Himla kul förresten att du börjat hänga här i beachtråden igen :) Har saknat dig!
Naaaw vad rar du är! Jag har saknat dig med! Känner mig dock inte beachig nog för beachtråden men ge mig ett par veckor så ska jag ordna upp det ;)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Nä men det är samma för mig! Äter lunch ute varje dag och jag är SÅ less på det. Trots rikskuponger så går det fan en del pengar. Såatte nu jävlar :D

Det hjälpte mig mycket att jag blev aslack på stället som kör ut mat till vårt jobb och tänkte att jag i framtiden ska bojkotta dem. Dessutom är jag för lat/bekväm/upptagen för att gå iväg och handla på jobbets egna matservering.

Så nu är det matlådor för hela slanten! Idag hade jag inte med mig något men insåg att lite havregryn, kanel och äpple står man sig faktiskt rätt länge på :)

Naaaw vad rar du är! Jag har saknat dig med! Känner mig dock inte beachig nog för beachtråden men ge mig ett par veckor så ska jag ordna upp det ;)

:love:

Ja men herregud, snart kommer du vara i världens form och rulla dig i pengarna du sparar in på luncherna!

Nä nu ska jag sova, måste i alla fall försöka somna innan 23 någon kväll denna vecka..
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Det enda jag kan prestera innan frukost är en seg promenad. Jag måste äta åtminstone en tallrik fil för att kunna göra något mer ansträngande, annars känns det som om jag vadar i tuggummi och hjärnan blir till mos.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Åh, jag tyckte skorna var galet snygga. :love: älskar färg! Vilken otroligt gullig expedit på Löplabbet också, haha. De är verkligen nästan FÖR service-minded. :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jag har bara en vanlig handväska i tyg men modell stor (Friis & Company). Har tänkt köpa en riktig gymväska länge men varit för snål. :p Fördelen med min är att den ryms i cykelkorgen.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Det låter galet gott. :d Bra lunchlådor och matlådor gör verkligen att hela mathållningen rullar på bättre.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Gött ben-pass på gymmet idag! Åh vad det är härligt när man tar riktigt tungt och känner att man utvecklas och blir starkare. :love: Och min trasslande axel sköter sig finfint!

/Mvh fröken rotatorcuff/inochutåtrotationstjejen som gör sina övningar tre gånger i veckan! :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Ja, alltså jag tyckte att de var fula som de är men gillade dem på (fanns i blå och rosa eller lila också, den här var snyggast tyckte jag). Provade ett par andra som var snyggare men de var hårdare i sulan och buktade uppåt i tårna så det var svårt att få ner hela foten i golvet när jag gjorde benböj, så de ratade jag. Fanns ett par andra som var något mjukare i sulan än de jag köpte som också var snygga, men de kostade 1100 istället för 600 som de jag köpte gjorde, snålheten slog in! :D

Ah, att den går ner i cykelkorgen är bra såklart! :)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Åh vad du är duktig som gör dina övningar som du ska! (Inte jag :o)

Och roligt med ett sånt pass, det är alltid extra peppande! :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Meh, ska jag gnälla på dig nästa gång? :p

Kl
Jag är sugen på att gymma. Överväger att släpa med mig träningskläder in till stan imorrn och stanna till på gymmet på väg hem. Och avboka bodypumpen. Sparar tid och får in lite träningsglädje kanske? Fortfarande törtt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 197
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 597
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 856
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp