Bukefalos 28 år!

belgisk jätte vs fransk vädur

Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

Hahahaa.. Kan du inte läsa heller? :eek:

Jag frågade hur dina hästar hoppar om dem alltid river med hovarna.
(Var i den meningen ser du nått om att min häst aldrig river? :confused: )

Min häst river bara om det blir missförstånd och då blir det rejält.
Hon är ingen slarver som puttar ner bommar hela tiden.
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

Ja. Om kaninstackarn inte blir ihjältrampad, kommer den ju garanterat skrämmas ihjäl :crazy:
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

jaa...dom hoppar som de flesta andra som tävlar på elitnivå..med hoven som lägsta punkt i språnget...
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

Men om hästen river SÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket så borde man kanske insé att man inte ä redo för den höjden. :smirk:

Jag utsätter inte min häst för sån press iaf!
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

Men om hästen river SÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket så borde man kanske insé att man inte ä redo för den höjden. :smirk:

Jag utsätter inte min häst för sån press iaf!

vem säger att mina hästar river mycket?
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

INGEN kaninras är lämplig att stoppa in i en hästbox.

Jag förstår verkligen inte så förklara gärna... VARFÖR vill du ha en kanin i boxen? :confused:
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

Flitig inläggsskrivare trots att TS är alldeles dagsfärsk bukefalos'are.
Troligtvis troll.
Men värst tycker jag dessa vana användare är som efter sina inlägg om olämpligheten att ha kaniner som hästsällskap, brister ut i rena rama flamset.

Belgisk jätte eller fransk vädur, båda raserna är lika snälla och godtrogna och därmed lika lätta för hästen att trampa på.
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

Det blir så jäkla kletigt att kratsa hovarna bara... Och halkrisken i stallgången sen... Men skaffar hon TVÅ kaniner istället så gör det ju inget om någon moshas lite då och då, det kommer ju hela tiden nya så.
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

Men värst tycker jag dessa vana användare är som efter sina inlägg om olämpligheten att ha kaniner som hästsällskap, brister ut i rena rama flamset.

Du vet; om man vill ha en kanin i boxen, så gör det att man automatiskt är elitryttare i hoppning.. :angel:
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

även om jag fortfarande inte har fått svar på mina frågor har jag ändå fått många läsare o massor av kommentarer...:smirk:
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

det finns ju inget svar på dina frågor.
alla kaniner blir lika kladdiga som mosade. alla kaniner kan bli trampade på.

och alla hästar kan bli rädda och därmed är det ren idioti att ha en kanin springades vid fötterna på en häst.
 
Sv: belgisk jätte vs fransk vädur

även om jag fortfarande inte har fått svar på mina frågor har jag ändå fått många läsare o massor av kommentarer...:smirk:

:rofl:
Ta det här som en fråga nu: Är du dum?

Vi HAR svarat på dina frågor:

Det är inte lämpligt att ha NÅGON kanin i samma box som en häst
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver verkligen hjälp och tips angående min hund!:confused: Jag kan inte hitta någonstans på nätet där folk berättar om sina...
Svar
15
· Visningar
5 189
Senast: Satis
·
Däggdjur Jag ska precis återuppta mitt intresse för kaniner, det har fått ligga på is pga massa flyttande och för att jag haft fullt upp med alla...
Svar
13
· Visningar
1 933
B
Övr. Djur jag har alltid velat ha en belgisk jätte, tycker att dom är väldigt vackra och fina kaniner, och stora och mysiga såklart! men verkar...
Svar
9
· Visningar
1 266
Senast: blindabelinda
·
E
Övr. Djur Igår blev jag ägare till en kanin, belgisk jätte. Det var egentligen inte meningen utan vi hittade kaninen som släppts ut av sin...
Svar
6
· Visningar
4 476
Senast: Elliell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp