Dagens resultat ...igen...

R

Rallebralle

cert=Premier och så blev hon nominerad
men så vart det lika mellan Scilla och en burma så det blev lotten som avgjorde vem som skulle vinna.....burman vann. :smirk:

Det är oförskämt vilket bra skick hon är i nu! :p
 
Grattis !! 2 eller blev det 3 eller 4 tjusiga rosetter hemma nu då, blev hon BOX alltså?

Du missade nått när du inte ville ha lilla Toby, vilken pangkille han har blivit !! :p
 
Jag räknade mina rosetter....47 stycken varav fyra är HP. :p
den som tagit flest är såklart Scilla...men poå en stark andraplats kommer....*trummvirvel*....SPARVFEN!!! :eek:
och så har jag ju ett gäng pokaler också..... :angel:
 
Grattis :bump:
Vad roligt att det går så bra.
Lite tråkigt bara när det är lotten som avgör :)
 
Hon var lite ur balans ett tag i höstas,lite för smal.
Men nu när hon blev kastrat så verkar hon vara i toppform :D

Jag tycker att det ska finnas en huvuddomare som avgör vid tillfällen som dessa.......men ,men man kan ju inte vinna jämt..... :o :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 617
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 434
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp