Den siarlösa ulvleken

Nej, det var mer principen. Att när jag väl ändrar min röst från Kilauea till någon annan så är det gången hon faktiskt är ond :D

Skulle inte ändrat från @Niyama idag heller... fast där hade det inte heller inte spelat någon roll om man ser till utfallet 🙃
Vi var ju så säkra att jag lade min dolda röst på kil också.


Ett tar hade vi @Jfrelin som får också i och för sig.
 
Första gången som ond utanför lyan.
Tack för en kul lek allihop.

Sen blir jag lite purken på lyan som inte såg min hint i #372

Utöver harrysens röst på mig så säger det dock inget om andras roller.
Lobelia och qitis röstar på BSF, det var dock 10 min emellan så dom borde ha sett varandras röster.
Vet dock inte om det gör dom goda eller onda.

:D
Vi såg det inte, men det var med det inlägget vi sorterade in dig i fårfållan först.

Tro inte @qitis som får det att se ut som vi var säkra på dig mest hela vägen, i synnerhet @qitis hittade får överallt.
 
Vi såg det inte, men det var med det inlägget vi sorterade in dig i fårfållan först.

Tro inte @qitis som får det att se ut som vi var säkra på dig mest hela vägen, i synnerhet @qitis hittade får överallt.
Hoppla. Bildbevis på att jag tänkte på henne först direkt (så det så !:p)men sedan var det ju så många andra som var hjälpsamma så vi funderade ju allvarligt på om vi hade en hel flock får till vår hjälp
IMG_5903.png
 
Vill bara säga vilka grymma uppdateringar du gjort 👍🤠

Tack allihopa för ännu en rolig lek! Och fantastiska uppdatering @Islandshästryttare och @bollen__ :) :heart

Tack! Blev lite förvånad i början när det var så många som inte ens kände till filmen var kanske inte jättebra obligatorisk fråga. Men tänkte att i ett gammalt sjukhus kan man få in lite allt möjligt och dessutom har jag rätt god koll på Gökboet då jag har varit med och spelat den som pjäs en gång. Så tyckte det var ett lite roligt tema.
 
Tack! Blev lite förvånad i början när det var så många som inte ens kände till filmen var kanske inte jättebra obligatorisk fråga. Men tänkte att i ett gammalt sjukhus kan man få in lite allt möjligt och dessutom har jag rätt god koll på Gökboet då jag har varit med och spelat den som pjäs en gång. Så tyckte det var ett lite roligt tema.
Det var jätteroligt! Och jag som inte är bra på teman kunde hänga på trots att jag inte sett filmen :o
 
Tack! Blev lite förvånad i början när det var så många som inte ens kände till filmen var kanske inte jättebra obligatorisk fråga. Men tänkte att i ett gammalt sjukhus kan man få in lite allt möjligt och dessutom har jag rätt god koll på Gökboet då jag har varit med och spelat den som pjäs en gång. Så tyckte det var ett lite roligt tema.
Jag trodde det var en porrfilm :o
 
Tack! Blev lite förvånad i början när det var så många som inte ens kände till filmen var kanske inte jättebra obligatorisk fråga. Men tänkte att i ett gammalt sjukhus kan man få in lite allt möjligt och dessutom har jag rätt god koll på Gökboet då jag har varit med och spelat den som pjäs en gång. Så tyckte det var ett lite roligt tema.
Känner till, men inte sett på evigheter. Kanske dags igen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 405
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 916
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 728
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp