Den stora namntråden

Efter att ha sorterar bort en mängd namn står bland annat(!) dessa kvar på listan.

Lyda
Lystra
Vieni
Ivy
Maestra (endast om hunden kommer från en viss linje)
Chandra
Molise
Chablis
Cava
Celie
Etney
Eily
Vienna
Tacey
Spektra

Spektra och Chandra är förslag från det som kan bli min valps farsmatte. Gillar dem men som sagt, har lite svårt för R... :angel:
Föredrar som sagt namn som börjar med mjuk betoning på försts bokstaven och som ska innehålla ett S någonstans i namnet. Har inte många sånna namn just nu...
 
Vill bara dela med mig av ett namn som jag aldrig hört innan men som iaf jag tyckte var himla fint Telina/Teline. Inte helt vanligt heller och ja, väldigt rart tycker jag :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 253
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 860
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 400
Senast: IngelaH
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp