Det här med vildsvin...

Usch då :( Ibland vill jag inte ha rätt :( Jag hoppades att min känsla var fel.

Så länge du är på stigen och låter när du kommer är risken att de gör något annat än att ligga kvar/gå undan väldigt liten. Vildsvin trycker i regel hårt, du har förmodligen gått förbi dem många gånger redan utan att ha märkt det alls.
Vi har ganska gott om vildsvin här och kan ändå behöva ägna en hel dag åt att hitta dem när vi jagar, trots hundar som mer än gärna jagar gris :p
 
Så länge du är på stigen och låter när du kommer är risken att de gör något annat än att ligga kvar/gå undan väldigt liten. Vildsvin trycker i regel hårt, du har förmodligen gått förbi dem många gånger redan utan att ha märkt det alls.
Vi har ganska gott om vildsvin här och kan ändå behöva ägna en hel dag åt att hitta dem när vi jagar, trots hundar som mer än gärna jagar gris :p
Låter betryggande :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 792
Senast: Luff
·
Övr. Hund Rubriken blev lite konstig, men jag funderar ganska mycket på var jag står i vargfrågan. Å ena sidan tycker jag vargen är så oerhört...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
28 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp