En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Q fick bevittnandet, vira skrev något om specialinfo och så fick hon skyddet, vi tänkte att brevis måste känna sig osäker själv för att ge bort beskydd. Iom att q redan hade skydd. Tänkte inte på att brevis kanske inte hade hundra koll på bevittnandet...
Hon hade skydd natten efter bevittnandet men det andra skyddet kunde hon väl ha använda natten efter det? "Giltighetstiden" på breven är väl 1-1,5 dygn beroende lite på när man ser man fått brevet.
 
Hon hade skydd natten efter bevittnandet men det andra skyddet kunde hon väl ha använda natten efter det? "Giltighetstiden" på breven är väl 1-1,5 dygn beroende lite på när man ser man fått brevet.

Aha, du tänkte så. Vi tänkte att nu tycker brevis att hon outat sig och vill ha beskydd därför. :D
 
Aha, du tänkte så. Vi tänkte att nu tycker brevis att hon outat sig och vill ha beskydd därför. :D
Du menar att jag hade velat ha beskyddet?

Jag tänkte att om Q är god så försöker kanske ulvarna äta henne. Då blir dom förvånade om hon inte går att äta andra natten heller :D
(Om hon nu valt att skydda sig själv)
 
Du menar att jag hade velat ha beskyddet?

Jag tänkte att om Q är god så försöker kanske ulvarna äta henne. Då blir dom förvånade om hon inte går att äta andra natten heller :D
(Om hon nu valt att skydda sig själv)

Ja precis, det var därför vi trodde att Vira var brevis. :)
 
Och så ovanligt skum! Du hade väl kunnat komma in och småpladdra lite som vanligt så hade i allafall jag inte misstänkt dig. Men du var TYDLIG...i allafall när man hade facit

Fast jag tyckte hon var supertydlig! Hennes avvikande beteende var lika tydligt som om hon hållet upp en skylt.

Fast så hade jag ju facit hela tiden kom jag på :p
 
Och så ovanligt skum! Du hade väl kunnat komma in och småpladdra lite som vanligt så hade i allafall jag inte misstänkt dig. Men du var TYDLIG...i allafall när man hade facit
Jag gjorde ju så just för att ni skulle förstå att jag hade info och inte bara random fick för mig att Asko var ond:D
 
Jo, jag förstår ju det. Men du hade ju kunnat lurats också - i allafall mig som inte visste nånting om något. Typiskt en sån grej hade jag kunnat göra för att luras - men nej, förresten, jag luras aldrig som ulv. Aldrig
nähänä
:meh:
tror jag inte en sekund på!!:p
vadå, luras??-Jag??
:confused:
 
Jag vill bara säga att vi faktiskt inte räknade med att käka så många bybor! :banghead: Vi viskade och diskuterade vilka som kunde ha vilka roller och varje gång vi valde någon som vi tänkte "jaaa, den där måste ju ha den specialrollen!" så var det en sabla vanlig BYBO! :rage: Helt galet hur vi lyckades pricka dem alla :rofl:

Och så när det var två bybor kvar så tänkte vi nu måste vi lyckas för annars får vi en spion..! Och vad gör vi? :meh::banghead:
det ställde till det att det var många nya och dessutom spioninfo ute hos vem som helst. Potentiellt kunde nästan alla ha någon form av extrainfo.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 603
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 262
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 809
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 883
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp