En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
eh eh eh
om jag behöver bli utslagen så intar jag den hellre..
avser du att den ska ta bort odjuren i sängen så kan jag möjligen gå med på att pröva ditt förslag
men bara om du ombesörjer tvätten sedan
edit::banghead::banghead::banghead:
det skulle ju inte tvättas ....
Kanske ännu bättre att hälla whiskyn i sängen!? :idea:


Diskad. Igen. :meh:
Åh nä
det räcker så bra med en gång:cool:
( dock glad att jag berättade ändå)
 
Jag vill bara säga att vi faktiskt inte räknade med att käka så många bybor! :banghead: Vi viskade och diskuterade vilka som kunde ha vilka roller och varje gång vi valde någon som vi tänkte "jaaa, den där måste ju ha den specialrollen!" så var det en sabla vanlig BYBO! :rage: Helt galet hur vi lyckades pricka dem alla :rofl:

Och så när det var två bybor kvar så tänkte vi nu måste vi lyckas för annars får vi en spion..! Och vad gör vi? :meh::banghead:

Jag uppskattade att bli käkad :D Rätt skönt att dö på en fredag och få en helg utan lek ;) :D
 
Då blir det ju mest blött. Jag missade att nämna att en bieffekt av den här skyddsåtgärden är lätt huvudvärk och andedräkt à la rutten sumpråtta morgonen efter.
Jag trodde att det var älvorna som skulle ha whiskyn? :o Typ ställa ut en skål mjölk, bara något kraftigare :angel:
 
Jag tyckte flera gånger ni överskattade vår intelligens i lyan :rofl:

Var flera gånger när ni teoriade en massa om hur vi hade tänkt och räknat ut saker som jag var på väg att skriva att vi verkligen inte är så smarta som ni verkar tro :D
Tacka de uträknande listiga lyorna senaste lekarna för det( iaf alla jag varit med i då de verkar göra alla möjliga och omöjliga fula knep man aldrig kan ana:meh:)
 
Extra rösterna hjälpte mig att lista ut din roll, fick spioninfo flera dagar på slutet så lite nytta gjorde dem. :)

Varför trodde ni Vira var bevis?

Q fick bevittnandet, vira skrev något om specialinfo och så fick hon skyddet, vi tänkte att brevis måste känna sig osäker själv för att ge bort beskydd. Iom att q redan hade skydd. Tänkte inte på att brevis kanske inte hade hundra koll på bevittnandet...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 605
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 263
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 809
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 883
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp