Bukefalos 28 år!

Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: Men jag var ju så supertydlig! Först röstade jag på samma som @Illiana och sedan gillade jag typ alla hennes inlägg. :D

Jag kollade ärligt talat inte så mycket i början. Sen tänkte jag att en röständring verkade onödig när din röst ändå inte räknades. Men du spelade ju så underligt så jag började ju fatta i slutet.
 
Eftersom Therandil ändrade sig mitt i natten från att skydda Cimorene till att Antorell var hans stora kärlek så ville vi ge ett lyckligt slut.

Om ni undrar hur mycket LL förbannat er när ni inte fattar, eller gör dumma saker (enligt oss) så är svaret: Mycket.
Så fort det verkat som onda ska vinna: "Kom igen nu, sluta vara så lättlurade, rösta ut en ond nu!:banghead:"
Så fort goda verkar vinna: "Har vi nu varit elaka mot onda och gett för många skydd till dem goda?:nailbiting:"
Och när q teoriade i konversationen: "Va fan är q inne på nu, hon är ju helt ute och cyklar :confused:" "Fast nu verkar hon äntligen fattat nått :up:" "Nä, nu cyklar hon igen:banghead:"
 
Jag var fö mest rädd att jag skulle bli käkad direkt, när jag hade världens roligaste roll. :love: Ledsen att jag dödade dig @Gabby_Ossi men jag tänkte aldrig i livet att en ulv skulle skriva ihop sådär många frågor.
 
@Madalitso och @Derring-Do jag tycker ni gjorde en JÄTTEBRA lek

Ursäkta att jag spelade så sjukt dåligt, men tyvärr säger min hjärna upp sig mellan varven.

Jag visste ju att Hedinn var siad av fio(fick ingen rad, men det var ju uppenbart) , men i all massa av text glömde jag bort det. Hade jag bara kommit ihåg det hade jag vetat att LenaH var god eftersom jag tyckte det var uppenbart att hon hade fått en rad

att Q var neutral insåg jag direkt när hon började fiska efter BM, den måste hon ju få ut först.
 
Det mest osannolika var att "jag" lyckades lyncha BM när jag inte ens hade en tanke på att @cirkus skulle kunna vara det
Jag trodde det var hedinn som var det:D
 
Haha, min röständring var för att jag tänkte att jag måste ju spela SOM OM min röst faktiskt spelade roll. :p

Jo, det är ju vettigt. Men om du vill visa dig för oss dag 1 så kanske inte så vettigt :p Fattade du vad vi skulle göra igår? Att vi skulle chansa?
 
@Madalitso och @Derring-Do jag tycker ni gjorde en JÄTTEBRA lek

Ursäkta att jag spelade så sjukt dåligt, men tyvärr säger min hjärna upp sig mellan varven.

Jag visste ju att Hedinn var siad av fio(fick ingen rad, men det var ju uppenbart) , men i all massa av text glömde jag bort det. Hade jag bara kommit ihåg det hade jag vetat att LenaH var god eftersom jag tyckte det var uppenbart att hon hade fått en rad

att Q var neutral insåg jag direkt när hon började fiska efter BM, den måste hon ju få ut först.
Ehrm alltså, jag trodde att @fio fått spionraden att jag skyddat mig själv. :angel:

Men det är ju inget nytt att jag är kass på att få ihop info som god. Speciellt när jag inte ens kunde få en enda spionrad av värde! :mad:
 
Och Niyama sa till mig att följa upp misstankarna mot henne (och det hade jag väl tänkt själv också) men jag hann inte innan DL + sedan var jag för trött efter och sedan tyckte jag att jag hade jättemkt tid igår men sedan satt jag i två timmar och samlade info på Habina men kom bara halvvägs genom leken så insåg att jag aldrig skulle hinna. Sedan kom fio in och då var det ju sådags att börja följa upp misstankarna. :cautious:

Sedan snackade vi så mycket i lyan så jag hann knappt ens få mitt teoriinlägg klart och rösta ordentligt :rofl:

Men helt ärligt så plockade jag bara Niyama första dagen för att jag ville hitta någon utan röster så jag kunde visa mig för någon förhoppningsvis god. Så jag trodde ju aldrig egentligen att hon var ond och var jättenojjig att jag skulle råka döda henne :nailbiting:
 
Jag var fö mest rädd att jag skulle bli käkad direkt, när jag hade världens roligaste roll. :love: Ledsen att jag dödade dig @Gabby_Ossi men jag tänkte aldrig i livet att en ulv skulle skriva ihop sådär många frågor.

Tyckte det var svinbra gjort, tyckte Gabby1 var jävligt jobbigt :angel: versionen hon kom tillbaka i var mycket bättre! Men lite drygt när folk började misstänka mig för det, men @Hedinn kom ju till undsättning när jag blev för misstänkt :love:
 
Om ni undrar hur mycket LL förbannat er när ni inte fattar, eller gör dumma saker (enligt oss) så är svaret: Mycket.
Så fort det verkat som onda ska vinna: "Kom igen nu, sluta vara så lättlurade, rösta ut en ond nu!:banghead:"
Så fort goda verkar vinna: "Har vi nu varit elaka mot onda och gett för många skydd till dem goda?:nailbiting:"
Och när q teoriade i konversationen: "Va fan är q inne på nu, hon är ju helt ute och cyklar :confused:" "Fast nu verkar hon äntligen fattat nått :up:" "Nä, nu cyklar hon igen:banghead:"
ja fast ni var ju elaka och gav mig inga inforader första natten och de jag fick andra dagen bar ju ulvarna käkar Lenah och fårulven röstar på Q så inte så lätt att klura ut något av det
Att hedinn var siad och dessutom god fattade jag rätt fort sedan när fio och LenaH dividerade. Men jag trodde att det var BM hon var länge men med Niyamas röst där på slutet så började jag tro på ängel och sedan kom ju cirkus med sitt osande inlägg att jag nog var den neutrala så DÅ fattade jag u att hon nog var BM ,:D
 
Ehrm alltså, jag trodde att @fio fått spionraden att jag skyddat mig själv. :angel:

Men det är ju inget nytt att jag är kass på att få ihop info som god. Speciellt när jag inte ens kunde få en enda spionrad av värde! :mad:
fio fick istället spionraden att hon siat dig, fast jag tror inte hon hade vett att uppskatta den :angel:
 
ja fast ni var ju elaka och gav mig inga inforader första natten och de jag fick andra dagen bar ju ulvarna käkar Lenah och fårulven röstar på Q så inte så lätt att klura ut något av det
Att hedinn var siad och dessutom god fattade jag rätt fort sedan när fio och LenaH dividerade. Men jag trodde att det var BM hon var länge men med Niyamas röst där på slutet så började jag tro på ängel och sedan kom ju cirkus med sitt osande inlägg att jag nog var den neutrala så DÅ fattade jag u att hon nog var BM ,:D
Du skulle sagt som Snurrfian:
Hörrni kissarna här finns det massor av fisk om ni kommer med lite info till mig... :angel:
Det verkade funka. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 830
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 192
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 933
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 536
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp