Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Under avd redogöra för morgondagen så ska jag rida den lille söte på fm (och se om revbenen håller) och ska till kliniken på åb med den store glade på em.
Och nu ska jag kursivera och färglägga så ni kan skita i att läsa detta. ;)
 
Det känns lite som det är en avvaktande start på leken så här långt.
Mest folk som hittat leken och annars mest skriver OT- inlägg.
Ungefär som vanligt med andra ord
 
Jag måste dock varna för att jag kanske inte kommer kunna skriva långa romaner i denna lek. Lyckades totalkvadda min nya mobil :'( och har nu min gamla skrothög som överhettar tillfälligt. Men ska göra så gott jag kan, trots att det är alldeles för många deltagare :S
 
Jag är här :) Har jobbat kväll på akuten så orkar inte läsa igenom allt nu men återkommer med nya krafter imorgon!
 
Blir lite misstänkt mot LenaH, som vill att Q och Niyama ska föra leken framåt åt henne. Men det är en sån liten grej att jag bara lägger det på noteringslistan. :)
 
Bara så att ni vet så jobbar LL natt och ska därför gå till sängs nu. Är det något ni undrar över så tagga mig, eller PMa, så svarar jag när jag vaknat :)
 
Blir lite misstänkt mot LenaH, som vill att Q och Niyama ska föra leken framåt åt henne. Men det är en sån liten grej att jag bara lägger det på noteringslistan. :)
Fast det lär väl vara ett skämt eftersom Lena tidigare varit rätt tydlig med att hon uppskattar när det inte skrivs alltför mycket. Så tolkade i alla fall jag det.
 
Fast det lär väl vara ett skämt eftersom Lena tidigare varit rätt tydlig med att hon uppskattar när det inte skrivs alltför mycket. Så tolkade i alla fall jag det.

Jo, det är därför jag skriver liten. :) Men det har inte hänt så mkt och jag försökte hitta nåt iaf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 354
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 796
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 943
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp