Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer inte ha någon direkt tid idag/kväll tyvärr att skriva mer än några ord. Flaggar därmed för mkt dålig aktivitet idag.
 
Hittills har det inte vi skrivits mycket. Men det är nog för att @quarter4ever inte kommer förräns efter 17 idag. Men under gårdagen så satt Q och räknade på rollerna.

LenaH ber Q och Niyama om att de ska skriva lite i leken. Habina noterar detta som lite misstänkt, och då påpekar Hedinn att Lena mest troligt skämtat eftersom Lena inte uppskattar för många inlägg.

Så ja. Änsålänge har inget mer hänt men antar att aktiviteten i leken kommer stiga under kvällen. Men i överlag en mycket lugn start i en lek på 16 deltagare.
 
OffT: Ska o titta på hus en kortis nu men kommer in och drar igång så fort jag är hemma igen. Noterar väldigt lugn aktivitet så det verkar som att alla har mycket att göra alt ligger lågt, så känns som jag kommer hinna igenom leken och teoria i god tid innan kvällen :)
 
Nu så har jag kommit hem och det var ju .... snabbt gjort att läsa igenom vad som skrivits sedan imorse om man säger så:angel:
Noterar att @Niyama inte verkar ha några inlägg idag ( än) trots att hon skulle vara hemma :p
Men å andra sidan har det ju inte direkt hänt något mer än att @Habina funderar över @LenaH som plötsligt igår saknar både min egen och Niyamas inläggsdiarreér :cool:, vilket Habina noterar som iaf liite skumt
Varpå @Hedinn kommer med ett sedvanligt lugnt och reflekterande inlägg att LenaH nog mest skojade och inget annat
@Ferrari väntar in mer aktivitet under kvällen och har i övrigt noterat ungefär samma saker som mig
Noterbart att en enda inte verkar ha hittat leken hittils @Helium , men över lag så är de flesta väldigt lugna så här långt ( många verkar vara upptagna helt enkelt av annat )
Tja , det var väl vad jag har att komma med för stunden
 
Noterar att @Niyama inte verkar ha några inlägg idag ( än) trots att hon skulle vara hemma :p

Är trött :p Nä men det enda som hänt var ju Habinas inlägg och det hade Hedinn redan kommenterat. Är lite dålig på att få fart på leken. Känns som att röstningen behöver komma igång för att det ska hända nåt intressant.
 
Är trött :p Nä men det enda som hänt var ju Habinas inlägg och det hade Hedinn redan kommenterat. Är lite dålig på att få fart på leken. Känns som att röstningen behöver komma igång för att det ska hända nåt intressant.

Tja så sett var ju faktiskt Habinas kommentar om LenaH iaf ett försök att få någon liten reaktion om något :up:
 
Drar mitt strå till stacken för att få fart på det här ;)

Niyama röstar på Hedinn
för att hon varit så genomgod de senaste lekarna så nån gång måste hon väl bli genomond? Hennes sätt att "släta över" när Habina försöker hitta något för att få igång leken känns ju ärligt men jag undrar om det bara är ett spel :cautious:
 
Jag håller med @Niyama om att det kan behövas komma röster för att det ska hända något, och då jag föredrar att man har möjlighet att diskutera rösterna innan DL framför att det "slumpas" ett resultat genom röster i sista minuten så lägger jag en röst nu.

Då någon som försöker sabotera andras dekorationer lär försöka vara anonym, så undviker den antagligen att bli igenkänd genom att synas i sin bil. Och eftersom @bumpo befann sig på ett busstorg igår så skulle ju det kunna tyda på ondska!

Hedinn röstar på bumpo
 
Drar mitt strå till stacken för att få fart på det här ;)

Niyama röstar på Hedinn
för att hon varit så genomgod de senaste lekarna så nån gång måste hon väl bli genomond? Hennes sätt att "släta över" när Habina försöker hitta något för att få igång leken känns ju ärligt men jag undrar om det bara är ett spel :cautious:
Meh. Jag kan ju inte säga emot en teori som bygger på sannolikhet.

Mer än att med tanke på mängden lekar jag varit ond i tidigare så borde det vara dags för ett godhets-streak nu också! :D
 
Meh. Jag kan ju inte säga emot en teori som bygger på sannolikhet.

Mer än att med tanke på mängden lekar jag varit ond i tidigare så borde det vara dags för ett godhets-streak nu också! :D

Du får helt enkelt jobba på att bevisa din godhet, om du nu har någon sådan :p
 
Jag tycker @Hedinn kan verka ond på så vis att hon tycker buss är sämre än bil, jag menar, det är väl bara ulvar som inte tänker på avgaser? :angel:

Men jag behöver inte rösta än och hon har ju faktiskt en röst på sig redan, så vi får se hur jag gör. Just nu skulle jag helst vilja rösta på den som gjort SPAF:s resultatlista från ungponnychampionaten, så mycket fel. :arghh:
 
Finns väl miljömedvetna ulvar? De är väl rädda om naturen de lever i? Dock tycker jag väl att ulvar borde vara för skygga för ett busstorg.
Du kan ha en poäng. Fast de kanske inte har något val om de ska undvika bilen? Ulven i fårakläder borde ju kunna våga i alla fall, eftersom ingen ser att den är en ulv. :up:
 
Tyvärr har jag dåligt med tid ikväll och är så sett tacksam över den mycket resonabla mängden inlägg hittills.
Har inte hittat sä mycket i det som skrivits mer än vad flera andra redan noterat
Men då jag inte vet om jag kommer kunna vara med så mycket under kvällen så kommer jag lägga en röst så är det gjort

Jag fastnar på helium
Det känns väldigt skumt att ha ett namn på en gas som gör att man kan prata som Kalle Anka :cool:
Det låter ju skojigt men man kan enligt Wikipedia ( väldigt säker källa :angel:) DÖ av kvävning av att inandas rent helium
Dessutom är gasen helt färglös så det känns som det kan vara en ondskefull varelse som har ett sådant nick

itwasnotmeguys röstar på helium
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 360
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 808
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp