Bukefalos 28 år!

Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har extremt dåligt med tid ikväll.

Artline röstar på Betheart

Min erfarenhet är att det ofta ulvar som brukar berätta hur hen tror att ulvar tänker

Artline röstar på Batheart

Min erfarenhet är att det ofta ulvar som brukar berätta hur hen tror att ulvar

Rättar :p Det blev rätt nu? röstade lite snabbt ifrån mobilen. Jag har prov imorgon så jag behöver lägga fokus på annat kväll..
 
Äh vafan, den jag tycker är skummast såhär långt är ändå @Batheart där jag inte får ihop hur helium är skum för att denne har dåligt med tid.
Dessutom är Batheart ett dubbelnick så då känner jag mig inte ens taskig som lägger rösten där.

Enligt ovan:

LenaH röstar på Batheart
Nu tror jag väl iofs inte att batheart menade helium , hon röstade ju på itwasnotmeguys väl ?
 
jag reagerar lite på Lenis inlägg här nu när jag läst igenom det hela , hon hade inte bara fel om vem som röstades på ( hon skrev hemlig , istället för helium)

men hon skriver även fel på att det är Hedinn som lägger första rösten? Jag har strukit under det i det citerade inlägget

Hehe my bad, förlåt hemlig :D Blir inte så lätt med mobilsurf och gravidhjärna :angel: För övrigt, hur vet ni vilka som är dubbelnick?? Går in o kolla profiler? Det är svinmeckigt via mobilen tycker jag..
 
Äh vafan, den jag tycker är skummast såhär långt är ändå @Batheart där jag inte får ihop hur helium är skum för att denne har dåligt med tid.
Dessutom är Batheart ett dubbelnick så då känner jag mig inte ens taskig som lägger rösten där.

Enligt ovan:

LenaH röstar på Batheart
Vad är det som gör att du tycker Batheart är skum? Bara att du inte förstår resonemanget? När det läggs en förstadagsröst, på ett dubbelnick? Varför är inte din röst lika skum i så fall?
 
OffT: Hur stänger man av bukes rättstavningsgrej?? Hälften av alla ord blir ju fel o särskilt användarnamnen :mad:
 
Hehe my bad, förlåt hemlig :D Blir inte så lätt med mobilsurf och gravidhjärna :angel: För övrigt, hur vet ni vilka som är dubbelnick?? Går in o kolla profiler? Det är svinmeckigt via mobilen tycker jag..
Ingen vet vilka som har dubbelnick förutom LL ju , men man kan ju dra slutsatser av att det är 5 okända nick med när det annonseras i förväg att det går bra att delta med dubbla nick?;):)
tillägg
och det syns om man håller pekaren på avataren när de registrerade sig
 
Vad är det som gör att du tycker Batheart är skum? Bara att du inte förstår resonemanget? När det läggs en förstadagsröst, på ett dubbelnick? Varför är inte din röst lika skum i så fall?
Nej min röstmotivering är rätt slarvig.
Jag reagerade på att Batheart la sin röst på Iwnmg (vem fan skapar ett nick som är så långt?!?) för att Iwnmg la sin röst på helium pga dennes tidsbrist.
Jag hoppade över ett led.
 
Jag ändrar röst igen. LenaH lägger en röst med motivering som är i princip samma som hon själv röstar efter, och verkar dessutom inte ha läst ordentligt då hon skrev om fel nick.

Hedinn röstar på LenaH
 
Nej min röstmotivering är rätt slarvig.
Jag reagerade på att Batheart la sin röst på Iwnmg (vem fan skapar ett nick som är så långt?!?) för att Iwnmg la sin röst på helium pga dennes tidsbrist.
Jag hoppade över ett led.

Garanterat inte jag. Tacka vet jag paow... :angel:
 
DL 1
18:33 Niyama röstar på Hedinn
(18:37 Heinn röstar på bumpo)
19:01 Itwasnotmeguys röstar på helium
19:12 batheart röstar på Itwasnotmeguys
19:14 Lenis röstar på Itwasnotmeguys
20:05 Habina röstar på Lenis

(20:09 Hedinn ändrar röst till Ferrari)
20:21 Artline röstar på Batheart
20:22 quarter4ever röstar på Lenis
20:22 Derring-Do röstar på Batheart
20:40 LenaH röstar på Batheart

(20:41 Hedinn ändrar röst till Lenis)
20:47 Hedinn ändrar röst till LenaH
 
LenaH röstar (än en gång) på Batheart för att hen motiverade sin röst på Iwnmg med att denne ville distansera sig från sitt originalnick. Vilket originalnick då? Och varför känns det viktigt DL1? Ingen har ju en aning då.
Det känns skumt.
 
Måste rösta och jag är rädd att det läggs för mycket energi på felskrivningar. Eftersom Habina var först ut att rösta på Lenis: Helium röstar på Habina även om jag själv tycker det är konstigt är det en enkel sak för ulvar att haka upp sig på.
 
Bara så att jag inte missar att rösta eftersom jag ska göra iordning min son för sängen.

Ferrari röstar på LenaH
Eftersom hon reagerar på min paranoia angående förtäckta bopar i DL1. Och sen skriver hon att de flesta lägger såna röster i DL1 vilket kan vara ett sätt att försöka avleda fokus från såna röster (skydda kollegor?).
 
Bara så att jag inte missar att rösta eftersom jag ska göra iordning min son för sängen.

Ferrari röstar på LenaH
Eftersom hon reagerar på min paranoia angående förtäckta bopar i DL1. Och sen skriver hon att de flesta lägger såna röster i DL1 vilket kan vara ett sätt att försöka avleda fokus från såna röster (skydda kollegor?).
Vilka kolleger skulle det vara? Jag skyddar väl inga kolleger ens när jag är i lyan, det vet väl du om någon! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 501
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 051
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 824
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp