Bukefalos 28 år!

Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske är jag ute och cyklar, men det här inlägget får mig att känna att det här är någon som försöker att undvika ihopkoppling med sitt originalnick, vilket främst bör ligga i de ondas intresse.
Batheart röstar på Itwasnotmeguys
Jag har extremt dåligt med tid ikväll.

Artline röstar på Betheart

Min erfarenhet är att det ofta ulvar som brukar berätta hur hen tror att ulvar tänker
 
Jag finner fortfarande inget mer skumt än Lenis inlägg med sin röst.
Det skumma är inte rösten i sig , det skumma är inte bara EN felaktighet utan två
Det känns som lite väl mycket slarv i ett och samma inlägg när man ändå verkar ha gått igenom leken tillräckligt för att ta upp olika deltagare

Det känns som att det är något som en ulv kan göra , inte ha full koll helt enkelt ( mer än vilka som är i lyan då kanske )

Att det sedan blev en andraröst kanske inte Lenis hann och se iom att Batheart la sin röst strax innan

Men trots att det nu blir en andra röst så tänker jag lägga den på den jag faktiskt reagerat mest på , utan att bli OT eller BuP-teoriande

quarter4ever röstar på Lenis

Mest för att ha haft lite dålig koll , när hon ändå gått igenom leken
Jag har uppdaterat röstlistorna kontinuerligt så tycker att det ska vara svårt att missa vem som lagt första rösten helt enkelt , sedan varför skulle just att rösta på hemlig ( eller hon menade nog helium ...... ) vara så skumt ? Jag kan se att de som har dubbelnick kan vilja försvara dem iofs ffa om de är goda. men då vet man ju iaf vad de heter ?
 
Jag har haft dåligt med tid idag, men nu har jag hunnit läsa igenom leken.

Jag måste säga att jag reagerar lite på Bathearts resonemang:
Kanske främst att skriva att man har dåligt med tid med sitt dubbelnick...
Det är väl bra att folk berättar när de har ont om tid, varesig de har dubbelnick eller ej?
Ont om tid lär dessutom drabba de flesta vid någon tidpunkt, så skulle det anses som misstänkt att skriva det så får vi rösta ut bra mycket fler än den där tredjedelen onda, vilket väl ingen god kan vilja? :p

Derring-Do röstar på Batheart
 
Lenis: miss från en oskyldig god eller en slarvig ulv? Är en sak som är tacksamt för ulvar att hugga på så jag vill avvakta lite där.

Niyama och Hedinn försökte få igång leken och lyckades med det, Hedinn har ändrat röst nu och det är inget konstigt när det framkommit mer.

Iwnmg: röstade på mig för att jag heter Helium. Konstigt men det ser ut som en förklädd bop som flera andra.

måste rösta nu :banghead:
 
Tyvärr har jag dåligt med tid ikväll och är så sett tacksam över den mycket resonabla mängden inlägg hittills.
Har inte hittat sä mycket i det som skrivits mer än vad flera andra redan noterat
Men då jag inte vet om jag kommer kunna vara med så mycket under kvällen så kommer jag lägga en röst så är det gjort

Jag fastnar på helium
Det känns väldigt skumt att ha ett namn på en gas som gör att man kan prata som Kalle Anka :cool:
Det låter ju skojigt men man kan enligt Wikipedia ( väldigt säker källa :angel:) DÖ av kvävning av att inandas rent helium
Dessutom är gasen helt färglös så det känns som det kan vara en ondskefull varelse som har ett sådant nick

itwasnotmeguys röstar på helium


Äsch känns ju lika skumt som Petroleum... ?
 
Röstlista DL1 kl 21.00

18.33Niyama röstar på Hedinn

18.37 Hedinn röstar på bumpo
19.01 itwasnotmeguys röstar på helium
19.12 Batheart röstar på Itwasnotmeguys
19.14 Lenis röstar på itwasnotmeguys
20.05 Habina röstar på lenis
20.09 Hedinn ändrar röst till Ferrari
20.21 Artline röstar på Betheart

20.22 quarter4ever röstar på Lenis
20.22 Derring-Do röstar på Batheart



hedinn 1
Ferrari1
helium 1
Itwasnotmeguys 2
lenis 2
Batheart 2
 
Jovisst. Men det innebär ju också att det är lätt att gömma sig på så sett.
Jo men... I DL1 kan man väl inte utgå från det? Alla gör väl vad de kan för att inte sticka ut i onödan och är glada om de kan få till en vettig röstmotivering?

Sen kan man gå tillbaka till DL1 för att då se ett mönster men att inför DL1 säga att ulvar gömmer sig i BoPar... Nja.
 
@Batheart - jag lyckades aldrig haja vem som försökte distansera sig från sitt dubbelnick? @Helium ?
Och då kommer nästa fråga - hur ställer du dig då till att @Artline har dåligt med tid? (jag vet inte ens om Art har ett dubbelnick men för sakens skull).
 
Äh vafan, den jag tycker är skummast såhär långt är ändå @Batheart där jag inte får ihop hur helium är skum för att denne har dåligt med tid.
Dessutom är Batheart ett dubbelnick så då känner jag mig inte ens taskig som lägger rösten där.

Enligt ovan:

LenaH röstar på Batheart
 
Hedinn ändrar röst (igen!)
Pga Lenis flera felaktigheter i ett inlägg, som (precis som Q4 skriver) kan tyda på slarvläsning.

Hedinn röstar på Lenis
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 050
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 823
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp