Bukefalos 28 år!

HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Visserligen har hon en fin rad, men jag tycker inte Mirtais två röster på Snurris samt första rösten på bollen ger tillräckligt mycket för att jag ska sätta henne åt godare hållet, sedan skaver även den tidiga rösten på bollen igår som kom "outoftheblue" och att den kom efter att jag gått igenom bollen och landat i mina tankar. Känns som om hon gjorde det lätt för sig att följa mina tankar å rösta där..

Sedan är det Ileo som jag inte blir klok på. Hon missuppfattar och pudlar flera gånger, kommer in sent och lägger en udda röst på mig igår med misstankar från DL1 som hon inte tog upp inför DL2 där hon hakade på drevet mot Snurris istället. Å nu kommer hon in igen strax innan DL och skriver att hon inte förstår hur hon ska teoria och strax efter kommer det tankar från henne.

Tycker även tankarna som Cirkus tar upp om Hedinn och BSF är intressanta å jag behöver fundera mer över dem..

Utifrån ovanstående Paddington röstar på Mirtai
 
Gud så svårt!
jag vet verkligen inte alls hur jag ska rösta.

jag har ju ändå mest misstankar mot blacksmithfarm så jag tror att

cirkus röstar på blacksmitfarm

hon fick mig att tro att hon hade siat Snurrfian, nu är det ju uppenbart att hon inte hade det. Kan hon ha haft sån tur att hon prickat två onda i två första DL på rena gissningar? Det känns för lyckosamt, jag tror att hon har kört ett superhögt spel för att ge sig själv ett fett alibi. Dessutom så hängde hon på mot bollen som lyan inte kunde vetat rollen på
 
Jag har läst ikapp en liten bit till nu, någon klagade på att jag inte skrev mer om Bsf, och efter att ha läst mer noggrant så ser jag det som väldigt otroligt att hon skulle gå på så hårt för att få alibi.

Paddington däremot har varit med och röstat ut Klara, hon röstade på Ferarri vilket skulle kunna vara ett försöl att rädda Snurrfian.

Gabby_Ossi röstar på Padiington
 
DL4 21:30

15:44 Mirtai röstar på Paddington
19:22 Blacksmithfarm röstar på Paddington
19:27 Hedinn röstar på Paddington
21:00 Habina röstar på Lobelia
21:18 Lobelia röstar på mirtai
21:29 Ileo röstar på Paddington
21:30 Paddington röstar på Mirtai
21:30 cirkus röstar på blacksmitfarm
21:30 Gabby_Ossi röstar på Padiington


Paddington: 5

Mirtai 2
Lobelia: 1
Bsf: 1
 
SmileyUpdate.gif~c200










smiley-eatdrink016.gif


01b5fd20-ee96-0131-c074-0eb233c768fb.gif


smiley-eatdrink004.gif
...
smiley-eatdrink003.gif
...
smiley-eatdrink007.gif


dowager%2Bcountess%2Bdownton%2Babbey.png


smiley-violent090.gif
smiley-violent081.gif
smiley-violent001.gif
smiley-violent014.gif


downton-abbey2-e1362873405689.jpg


animated-smileys-embarrassed-04.gif
smiley-sad010.gif
emoto10.gif~original


smiley-talk002.gif


downton-abbey-lady-violet-gif-season-1-episode-7.gif








deadline.gif

free-vector-digital-clock-10-30-clip-art_116215_Digital_Clock_1030_clip_art_hight.png
 
Robert Crawley, greve av Grantham (borgmästare) – Husets herre – tror han. Vi vet att det i själva verket är kvinnorna som bestämmer på Downton! Men Robert avbryta en lynchning under spelets gång. När överdomaren ser att det är på väg att sluta i snaran för en av deltagarna, kan denne pm:a LL och skriva exempelvis: "Om x får majoritet av rösterna vill jag skona henom”. Har utslagsröst om det blir oavgjort i en röstning. Har borgmästaren inte röstat eller röstat på en helt annan deltagare, blir det lottning.

edit: detta är alltså ett citat från inlägg ett men jag vet inte hur man fixar citat från bara delar av inlägg än.
 
Däremot kan det mycket väl vara så att Paddington är borgmästare. Annars behövde ju borgmästaren vara rätt säker på att inte Paddington var ulv.
 
Robert Crawley, greve av Grantham (borgmästare) – Husets herre – tror han. Vi vet att det i själva verket är kvinnorna som bestämmer på Downton! Men Robert avbryta en lynchning under spelets gång. När överdomaren ser att det är på väg att sluta i snaran för en av deltagarna, kan denne pm:a LL och skriva exempelvis: "Om x får majoritet av rösterna vill jag skona henom”. Har utslagsröst om det blir oavgjort i en röstning. Har borgmästaren inte röstat eller röstat på en helt annan deltagare, blir det lottning.

edit: detta är alltså ett citat från inlägg ett men jag vet inte hur man fixar citat från bara delar av inlägg än.

Borgmästaren KAN stoppa för andra också, men vanligtvis stoppar man inte för någon om man inte är 100% säker på att den är god. Och det är ju inte så många som kan vara säkra på någon annan än sig själv.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 502
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 051
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 825
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp