Bukefalos 28 år!

Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha ja snacka om nervöst i tvillingboet när Lobelia lynchades.. tänk OM du hade sett helt fel och Lobelia var god.. Jag var ju död förlängesedan då... :angel:
Jag fattar inte varför de käkade dig?
Om du varit kvar hade de ju kunnat försöka bortförklara det?
Men när du bevisades vara god, så...
 
Ja, jag tycker att du gjorde ett bra jobb:)

Men, hade jag inte vetat att du var i en annan tidszon, och framförallt när du åkte hem igen med tillhörande sömnbrist, så.....
:p

Haha! Ja, hade jag inte vetat att cirkus led av sömnbrist, och varit 100 på att hon var god hade jag garanterat ondförklarat henne den där dagen när hon fick för sig att jag kunde vara omvandlad och tagit med mig beskyddet in i lyan. :rofl: Jag hade räknat ut att hon var brevbärare och jag tyckte ju att hon borde veta att hon inte skickat beskyddet till mig.
 
Haha! Ja, hade jag inte vetat att cirkus led av sömnbrist, och varit 100 på att hon var god hade jag garanterat ondförklarat henne den där dagen när hon fick för sig att jag kunde vara omvandlad och tagit med mig beskyddet in i lyan. :rofl: Jag hade räknat ut att hon var brevbärare och jag tyckte ju att hon borde veta att hon inte skickat beskyddet till mig.
Jag visste ju inte vad hon skickat. Men jag visste ju att jag var död den natten du fick chansen att beskydda första gången :p
 
Haha, det tänkte jag inte på :o
:angel:

Smått frustrerande ett tag där när du (och flera andra) försökte få fram vad spionen visste om paketen och inte.
Samt att Mirtai skyddade Lilltess när ulvarna försökte käka henne, fattade ni att jag försökte få fram det?

@Mirtai - var det som jag trodde, att du lurade ulvarna? Genom att inte skydda dig själv fast du skrev i tråden att ängeln nog skulle göra det?

Det var tanken! :D

Men sedan blev jag osäker eftersom det ju fanns ett beskydd i omlopp också. Satt och letade något från spionen för att försöka hitta bekräftelse på att det bar Lilltess de försökt äta
 
Det var tanken! :D

Men sedan blev jag osäker eftersom det ju fanns ett beskydd i omlopp också. Satt och letade något från spionen för att försöka hitta bekräftelse på att det bar Lilltess de försökt äta
Jag försökte, men det var som sagt min första gång som spion, och på det en siare som alla vet om...
Kommer inte ihåg hur jag skrev, eller när jag skrev, men jag försökte i alla fall få er att förstå att Lilltess var skyddad. Men allt snack om ifall ulvarna lurades var ju också på tapeten...

fattade du att jag och Habina så tidigt visste vem du var?


Du var spion och ganska efter glömmerallt ....

Fast, bollen hade ju övertygat mig om att Ga var god :p

Hade jag alltså rätt om det där med Lobelia? Att hon höll alla dörrar öppna på något sätt?
Jag trodde ju som sagt att hon var ond spion, när Habina lynchades så släppte jag det.
 
Det var en söker god roll och det tog bort möjligheterna för tvillingarna att godförklara varandra och rösta med varann
Tillägg varför vi käkade dig så hoppades iaf jag att alla skulle bli spooky över att tex cirkus skulle vara omvandlad. Eller annat som spionen skulle kunnat lista ut av övrig info.
 
Jag försökte, men det var som sagt min första gång som spion, och på det en siare som alla vet om...
Kommer inte ihåg hur jag skrev, eller när jag skrev, men jag försökte i alla fall få er att förstå att Lilltess var skyddad. Men allt snack om ifall ulvarna lurades var ju också på tapeten...

fattade du att jag och Habina så tidigt visste vem du var?




Fast, bollen hade ju övertygat mig om att Ga var god :p

Hade jag alltså rätt om det där med Lobelia? Att hon höll alla dörrar öppna på något sätt?
Jag trodde ju som sagt att hon var ond spion, när Habina lynchades så släppte jag det.
Ang Lobelia antar jag att du menade inlägget från GA som du reagerade på när du trodde hon var ond spion? Ingen aning du får fråga henne :p
 
Det var 2 nätter jag velade som tusan mellan 2 spelare och varje gång valde jag fel :banghead:

Dels natten när Fio blev käk och så natten när jag själv dog
 
Ang Lobelia antar jag att du menade inlägget från GA som du reagerade på när du trodde hon var ond spion? Ingen aning du får fråga henne :p
Japp...

När jag senare tog upp henne igen, så var det främst hennes röststatistik, ändringen DL1, och resten lite lagom i mitten.

Sedan hade GA, jag och bollen en natt där vi pratade en del i tråden, då bollen_ fick mig att trå att Ga var god.

Så ett tag efter det tvivlade jag på bollen istället, med då var jag ju död :p
 
@Blacksmithfarm jag visste inte att ni visste att jag var just ängel men Habinas utpekande gick det ju inte att ta fel på ;)
Och det förklarar varför jag blev käk, lite förvånad blev jag iom att jag ändå hade ganska mkt misstankar mot mig.
 
Det var 2 nätter jag velade som tusan mellan 2 spelare och varje gång valde jag fel :banghead:

Dels natten när Fio blev käk och så natten när jag själv dog

sneaky.gif
 
Haha! Ja, hade jag inte vetat att cirkus led av sömnbrist, och varit 100 på att hon var god hade jag garanterat ondförklarat henne den där dagen när hon fick för sig att jag kunde vara omvandlad och tagit med mig beskyddet in i lyan. :rofl: Jag hade räknat ut att hon var brevbärare och jag tyckte ju att hon borde veta att hon inte skickat beskyddet till mig.

Ha ha, ja, jag var verkligen rätt såsig i skallen för det var verkligen ett tänkbart scenario i min geléhjärna. Sen så förklarade du och då insåg jag hur jäkla korkat jag tänkte och då blev jag 100% på att du var god.
Ulvspelsparanojan - alla är onda
 
Ha ha, ja, jag var verkligen rätt såsig i skallen för det var verkligen ett tänkbart scenario i min geléhjärna. Sen så förklarade du och då insåg jag hur jäkla korkat jag tänkte och då blev jag 100% på att du var god.
Ulvspelsparanojan - alla är onda

Jag visste ju att du brukar vara smartare än så. :rofl:
 
Det fattar inte jag heller... jag tror forfarande på hämnd från @glömmerallt fastän hon förnekar bestämt!

plus @Blacksmithfarm och övriga som undrar.

Du var godförklarad, du var troligtvis inte skyddad och när @quarter4ever dessutom räknade ut att du och @FiaM var tvillingar så var du helt enkelt det överlägset bästa käkvalet.

Det här med hämnd är inte riktigt min grej tror jag, finns det inget taktiskt skäl att käka någon så försöker jag nog käka så snällt som möjligt, första natten brukar en ju t.ex undvika de som brukar åka tidigt ofta på slutet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 194
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 538
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 564
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp