Bukefalos 28 år!

Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering

Ocklumenering är en väldigt bra magisk egenskap som hjälpt Q4 under hela leken. Genom att försegla hjärnan och tankarna mot påverkan och intrång från andra på magisk väg har hon lyckats hålla sin sanna identitet hemlig ända in i det sista, men frågan är om det verkligen hjälpte henne och hennes sida ändå....


















Quarter4Ever var Bellatrix Lestrange (dödsätare)






Grattis Goda!!!!!!!!
Såg inte hur vi kunde vinna denna leken ens med extrem tur..
Grattis goda!
 
sneaky.gif

Valet stod mellan dig och Niyama. Antog att ulvarna skulle låta bli Lilltess med tanke på att hon troligen skulle bli skyddad.

Så velade massor fram och tillbaka men valet föll på Niyama eftersom jag misstänkte att hennes roll var viktigare att ha kvar
 
Leken går ju lite ut på att luras;)

Jag försökte dock inte låtsas vara spion, jag försökte bara undvika att bli siad av @Niyama :D

Tack alla för en rolig lek!

När jag gick tillbaka i leken igen och läste fuderingarna från bsf om glömmerallt låtsades vara spion för att hon följde Niyama så lätt i lynchen mot artline gissade jag att lyan hade fått just den spionraden första natten. Fast det var ju så lagom då, alla inblandade a ju redan döda. :rofl:
 
När jag gick tillbaka i leken igen och läste fuderingarna från bsf om glömmerallt låtsades vara spion för att hon följde Niyama så lätt i lynchen mot artline gissade jag att lyan hade fått just den spionraden första natten. Fast det var ju så lagom då, alla inblandade a ju redan döda. :rofl:

På något märkligt vis tenderar lekarna att se lättare ut efteråt ibland O_o :D

Ja @Habina gjorde ett fint jobb med raderna. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 933
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 192
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 536
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 560
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp