Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Blacksmithfarm jag visste inte att ni visste att jag var just ängel men Habinas utpekande gick det ju inte att ta fel på ;)
Och det förklarar varför jag blev käk, lite förvånad blev jag iom att jag ändå hade ganska mkt misstankar mot mig.
Här hänger jag inte med, varför skulle det vara förvånande. Den enda chansen att vinna, var att få ut Lilltess igen. Annars hade hon kunnat sitta och peka ut onda och goda i godan ro.
 
Förresten, @cirkus valde du att skicka sian först, eller var du tvingad att ta paketen i en viss ordning? *nyfiken*

Jajemän jag valde sian alldeles själv Och ulven den gick till också alldeles själv O_o

Jag är inte så mycket för fegspel - så jag tänkte att vafan - sannolikheten att pricka en ond är 1/3 och sian är kraftfullast och mest synd om den inte blir utnyttjad.

@Snurrfian - fick du mitt paket med spionrad förresten? Du var den sista jag skickade till och det står inte med i sammanfattningen vad jag kan se @Paddington @CaisaLundblad
 
Jajemän jag valde sian alldeles själv Och ulven den gick till också alldeles själv O_o

Jag är inte så mycket för fegspel - så jag tänkte att vafan - sannolikheten att pricka en ond är 1/3 och sian är kraftfullast och mest synd om den inte blir utnyttjad.

@Snurrfian - fick du mitt paket med spionrad förresten? Du var den sista jag skickade till och det står inte med i sammanfattningen vad jag kan se @Paddington @CaisaLundblad
Haha, jag tänkte väl ungefär samma när den hamnade hos dig :p
När jag så blev brevbärare igen så var jag försiktigare, till följd att det enda paketet jag skickade inte var till mycket hjälp (spionrad)...
 
Du hade varit kvar länge i de senaste lekarna, det är typ det enda åtminstone jag går på vid första käk! :p

Jo, det förstog jag ju också att det kunde varit en orsak. Men det är skittist ändå. Bättre att bli lynchad, det blir man ju iaf för något man gjort. :D
 
Och jävla @glömmerallt jag trodde du var god spion! Tänkte att den riktiga spionen skulle protestera rätt högljutt om du inte var det.

Tänkte först sia dig natt 2 för att vara säker på en god :D men sen bestämde jag mig för att det är dumt, ska sia de jag verkligen tror är onda..
 
Och jävla @glömmerallt jag trodde du var god spion! Tänkte att den riktiga spionen skulle protestera rätt högljutt om du inte var det.

Tänkte först sia dig natt 2 för att vara säker på en god :D men sen bestämde jag mig för att det är dumt, ska sia de jag verkligen tror är onda..

Det var inte meningen att jag skulle verka spioning, däremot är jag rätt skraj för dig när jag är ulv och jag var rätt säker på att du skulle misstänka mig(och följdaktligen sia mig) om jag inte röstade på @Artline . Jag förstod ju att det var dåligt för lyan om art rök före lobelia men jag var inte villig att liksom offra mig själv för det. :p

Jag förstod ju att du var älva eftersom jag fick den spionraden från @Habina

Med tanke på temat var det ju lite roligt att det fick alla pojkar weaslys vänligt inställda till mig. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 292
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 523
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 070
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 027
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp