Bukefalos 28 år!

Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hann med tåget i sista sekunden!
Så jag är också här och travar snällt iväg mot elevhemmet för att sova. :)

Har ögnat igenom rollistan men behöver nog fundera lite på den innan jag kan komma med något uttalande om den. En eller två nya roller för mig tror jag, ska bli spännande!

Godnatt alla!

Förresten håller jag med, utställningen var häftig men bönorna var :yuck:
 
Jag har förresten fortfarande lite ont om tid, eller iaf ork. Så det blir inte jättemycket teorier från mig.
 
:cautious: Alla bara säger att de har ont om tid och sen ramlar tråden iväg fem sidor? Innan det ens har dragit igång på allvar? :crazy: :D Nåja jag sällar mig till skaran som inte kommer att vara inne så mycket ikväll, jag borde komma hem senast halv nio så efter det kan jag vara med och försöka hitta något till första DL... Så dödsätare, gör gärna bort er nu under dagen så jag vet vad jag ska rösta på i kväll! Räck upp händerna nu! :D
 
Jaaa :cry:, eller två :love:
inte av mig, iaf inte just nu :angel:
images
 
Läste igenom tråden och det är mycket lite att teoria om, hoppas det dyker upp mer under dagen då jag är upptagen i kväll och måste rösta tidigt.
 
Läst igenom rollistan och det mesta känns ganska klart. Sedan brukar det ju alltid dyka upp någon som tänkt ett steg längre än jag gjort. ;)

Men jag funderar på den fallna ängeln @Paddington och @CaisaLundblad Blir det helt enkelt så att om den fallna ängeln vill rädda en kollega så stoppas lynchen?

Skriver på mitt nya, fina tangentbord till min paddington, hurra det fungerar!
 
Var tvungen att dubbelkolla rollistan, men givetvis finns det en god (borgmästaren) som också kan stoppa lynch. Jag som tänkte att jag hade hittat ett smart sätt att hitta en ond, blir lynchen stoppad, kolla vilka det stod emellan/vem som låg risigt till. Men tydligen har @Paddington tänkt på allt. :p
 
Sitter och läser rollistan för att iaf försöka få grepp om vilka roller som är med. Men jag blir inte riktigt klok på Dolores Umbridge, ingår hon i lyan så hon får prata med dödsätarna eller är hon också utanför lyan?
Dolores är utanför lyan å känner inte till ulvarna
 
Förvarnar för att jag inte kommer vara inne under dagen, ska strax åka in till föreläsning och när jag kommer hem blir det stallet direkt, borde hinna i god tid innan DL dock så då hoppas jag det finns massor av misstänkta saker att hugga på :angel:
 
Det verkar som att alla kom med tåget till Hogwarts! :up:
Än så länge har det inte hänt så mycket, mest OT blandat med lite funderingar kring roller, regler och fördelning mellan onda och goda. Hoppas precis som ni andra att det ska hända något här så det finns något att använda som motivering till en röst när det är dags... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 070
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 229
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 583
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 518
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp