Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som inte har häst, vad gör ni med all tid? Jag är rastlös :arghh:

Nu har jag visserligen häst x2 men jag rider inte regelbundet längre pga skadad höft. Men jag fördriver tiden med att sy, surfa buke och greja i trädgården.

Saknar ridningen.. Men jag får så ont att jagj inte kan gå efteråt så jag får väl avstå tills utredningen är klar. Om dem någonsin blir det. Hittills har det kommit fram ingenting...
 
Alltså, allvarligt talat. Jag köpte ett par tyglar i höstas. Helt vanliga engelska tyglar. Nu skulle jag använda dem och då är de puts väck! Jag hittar dem inte någonstans, inte i min pyttelilla sadelkammare, inte i stallet, inte i huset.. Vart sjutton kan jag ha lagt dem?
 
Alltså, allvarligt talat. Jag köpte ett par tyglar i höstas. Helt vanliga engelska tyglar. Nu skulle jag använda dem och då är de puts väck! Jag hittar dem inte någonstans, inte i min pyttelilla sadelkammare, inte i stallet, inte i huset.. Vart sjutton kan jag ha lagt dem?
Förmodligen på samma ställe som min rödatröja ligger. Har letat överallt, den har gått upp i rök :mad:
 
Käkar frukost o tittar film. Nerver let me go. Ska serva Hovis idag, häst får nog vara ledig om herrn inte säger han vill göra ngt.
 
Nu har jag visserligen häst x2 men jag rider inte regelbundet längre pga skadad höft. Men jag fördriver tiden med att sy, surfa buke och greja i trädgården.

Saknar ridningen.. Men jag får så ont att jagj inte kan gå efteråt så jag får väl avstå tills utredningen är klar. Om dem någonsin blir det. Hittills har det kommit fram ingenting...
Till slut finns det inte något på buke att läsa :o
 
Ni som inte har häst, vad gör ni med all tid? Jag är rastlös :arghh:
Har hund... ;) Skämt å sido, någon annan hobby du tycker är kul? Måla, virka, sticka, sy, väva, trädgård, baka, snickra, mura, tälja? Jag känner mest att jag har en massa saker jag skulle vilja hinna med som jag prioriterar bort för att tiden inte finns. Föreningslivet? Finns det föreningar som intresserar dig? Släktforskning, folkdans, osv
 
Vaken , seg som attans.
Måste gå till affären och köpa bröd till frukosten med
Sen ska jag diska och börja städa
 
Skickat iväg pappa och barn och nu städar jag. I snigelfart för jag kan inte hålla någon röd tråd utan städar lite här och där hela tiden. Men det blir nog bra till slut.
 
Ni som inte har häst, vad gör ni med all tid? Jag är rastlös :arghh:
Jag skulle behöva mer än 24 timmar per dygn och oceaner av ork för att kunna göra allt jag vill, men livet ser inte ut så.

Till saker som jag vill göra eller gör är: städa, sy, fixa i trädgården (på totalt över 6000 kvadrat), gå på karate, göra keramik, ha höns, ha bin, renovera huset, fotografera, campa, gå skogspromenader, snickra o.s.v.

Just idag blir det shopping och så ska jag åka hem från Stockholm. Jag sov som en gris i natt och har precis fått i mig lite frukost.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 270
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
85
Senast: linnsan
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 894
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp