Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är så fruktansvärt nöjd efter kvällens samtal med Vännen. Det händer då och då att vi blir påminda om vad normer m.m. säger om hur det "ska" vara när en man och kvinna umgås så som vi gör. När vi kommer på oss med dumt tänk så blir vi sura på oss själva, men idag blev jag smått irriterad på hans dumma tankebanor kring vårt umgänge. Och det gick att prata med honom om det, väldigt rakt på sak och utan att linda in det på något sätt alls.

Så som jag pratade och så som samtalet blev osv... jag hade INTE vågat det för några månader sedan och kanske inte med någon, utan hållit käft, rädd för sura miner eller något. Men jag sa direkt vad jag tänkte, han förstod precis och det blev hur bra som helst. Såklart. Det blir alltid det med honom och det är så otroligt jävla skönt. Vi kan verkligen prata om allt, på alla nivåer.

Tänk att det ens är möjligt att vara så avslappnad med andra människor? Det är ju helt otroligt. Det bästa är dessutom att det hjälper mig i alla sociala sammanhang. Det känns verkligen att jag utvecklar både mitt sätt att tänka och uttrycka mig i hans sällskap (men just i detta nu är jag för trött för att det ska märkas :D Somnar snart sittandes... )
 
Känslan när man är helt slut mentalt och tror att det ska ta en sekund att sova, sen när man försökt sova i över en timme så inser man att sömntabletten tillsammans med övriga mediciner inte har rört sig från nattduksbordet :banghead::banghead:
 
Känslan när man är helt slut mentalt och tror att det ska ta en sekund att sova, sen när man försökt sova i över en timme så inser man att sömntabletten tillsammans med övriga mediciner inte har rört sig från nattduksbordet :banghead::banghead:
Åhh fy vad trist, hoppas du får natta snart.
Men jag har tagit en sovastenhårtpiller så jag ska slå ner skallen på kudden innan jag sluhdhrar föhr deth blihr såh jopbith atth förståh va jagh schkriver dåh. :angel:

/hallonsaft som bara tar dom ibland och blir totalt däckad och zombie dagen efter.
 
Vad är grejen med att inte kunna sova :arghh::arghh:

Så varmt (vilket brukar vara gosigt men nu är totalt ogosigt)
Dålig luft och svårt att andas och hjälper inte att ha öppet.

Gnäll gnäll gnäll

Jag har iaf lyckats hitta ett hjälpmedel till telefonen så nu kan jag lås upp den trots att hemknappen är död och begraven.
Sen har jag rensat strumpor.
Trevlig aktivitet så här på nattkvisten
:meh:
 
Varken kroppen eller hjärnan vill vakna i dag. Helt slut. Borde inte jobba i dag, borde lyssna på rehabråden och ta en sjukdag men varför är det så himla svårt att följa? Kontentan är ju en hel dag av dåligt samvete för att man inte orkar jobba.
 
Strax dags att gå ut och fortsätta byggandet. Golv och tak ska på :)
 

Bifogade filer

  • 0610C5C1-C4FF-4DE0-B0A9-ABFFDDCA7ED8.jpeg
    0610C5C1-C4FF-4DE0-B0A9-ABFFDDCA7ED8.jpeg
    548,1 KB · Visningar: 20
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
83
Senast: linnsan
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
968
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp